پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۶۸۲۳۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۱
عضو سابق شورای مرکزی حزب اعتماد ملی گفت: انتخاب آخوندی که با ابهامات مدیریتی مجبور به استعفا از وزارت راه شد، تخلفی بر تخلفات شورای شهر پنجم می‌افزاید.

شعار سال : قربانعلی قائمی فعال سیاسی اصلاح‌طلب و عضو سابق شورای مرکزی حزب اعتماد ملی ، با اشاره به گزینه‌های نهایی تصدی شهرداری تهران گفت: کارنامه حدود 440روزه فعالیت شورای شهر پنجم قابل دفاع نیست.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب افزود:در بحث انتخاب شهردار قاعدتاً باید شاخص‌ها و معیارهای مدیریتی ملاک قرار داده شود و مابقی مسائل از جمله رفاقت‌ها، دوستی‌ها و طیف‌بندی‌های سیاسیکنار گذاشته شود.

وی با بیان اینکه از روز اولی که آقای نجفی باملاحظات سیاسی به‌عنوان شهردار انتخاب شد، صاحب‌نظران بر این باور بودند که ویشهرداری شش‌ماهه است، تصریح کرد:اعضای شورای شهر باید نسبت به انتخاب آقای نجفی به‌عنوان شهردارپاسخگوی شهروندان تهرانی باشند.

قائمی ادامه داد: پس از استعفای آقای نجفی شاهد بودیم که اعضای شورا با اتخاذ مسیری جدید، فرددیگری رابا اما و اگرهای زیادبه‌عنوان شهردار انتخاب کردند.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب با تأکید به اینکه تنها فردی می‌تواند مدیریت کلان‌شهر تهران را به‌عهده بگیرد که علاوه برتجربه بالا، از مقبولیت مردمی و مقبولیت درارکان حاکمیتی برخوردار باشد، اظهار داشت:متأسفانه شاهد هستیم افرادی محدودی در ارتباط با انتخاب شهرداردور هم جمع می‌شوندو بدون مشورت با صاحب‌نظران تصمیماتی اتخاذ می‌کنند که به منافع شهروندان تهرانی آسیب می‌زند.

قائمی یادآور شد: شورای شهر پنجم در 440 روز فعالیت خود دو شهردار و2 سرپرست برای شهرداری انتخاب کرده که این موضوع برای جریان اصلاحات تأسف‌بار است.

این عضو سابق حزب اعتماد ملی درباره حضور آخوندی میان گزینه‌های نهایی شهرداری تهران گفت: در صورتی که اعضای شورای شهر،‌شخصی را که به‌دلیل سؤالات و ابهامات مدیریتی، مجبور به استعفا از وزارت راه و شهرسازی شد به‌عنوان شهردار جدید تهران انتخاب کنند، قطعاً تخلفی بر تخلفات قبلی خود اضافه کرده‌اند.

قائمی همچنین در پاسخ به این سؤال که "با توجه به حواشی‌ای که در روند انتخاب شهردار جدید تهران شاهد هستیم، آیا در ماه‌های آیندهباید منتظر تکرار روند انتخاب شهردار برای تهران باشیم؟"، گفت: امیدوارم که این اتفاق نیفتد اما اگر این‌گونه شد این‌بار اعضای شورا هستند که باید از سمت خود استعفا دهند تا بیش از این با آبروی جریان اصلاحات بازی نشود.


شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم ، تاریخ 20 آبان 97، کد مطلب: 1872592: www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۲۹ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۰
0
0
م.آ75
اینکه کار به کجا رسید این دوست اصلاح طلب هم از وزیر خودشون آخوندی انتقاد کرد
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین