پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 28
کد خبر: ۱۶۸۷۴۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۹
روابط عمومي بانك مركزي: با توجه به انتشار خبری در خصوص قطع خدمات سوئیفت در برخی بانک های کشور، به اطلاع هموطنان گرامی می رساند، سوئیفت صرفاً یک سامانه پیام رسانی بین بانک ها و موسسات در سطح بین المللی بوده و نقشی در نگهداری حسابها و تسویه ارزی ندارد.
شعار سال: روابط عمومي بانك مركزي: با توجه به انتشار خبری در خصوص قطع خدمات سوئیفت در برخی بانک های کشور، به اطلاع هموطنان گرامی می رساند، سوئیفت صرفاً یک سامانه پیام رسانی بین بانک ها و موسسات در سطح بین المللی بوده و نقشی در نگهداری حسابها و تسویه ارزی ندارد.

بانك مركزی: سوئيفت نقشی در نگهداری حساب ها و تسويه ارزی نداردبه گزارش انتخاب، به نقل از روابط عمومي بانك مركزي، با توجه به انتشار خبری در خصوص قطع خدمات سوئیفت در برخی بانک های کشور، به اطلاع هموطنان گرامی می رساند، سوئیفت صرفاً یک سامانه پیام رسانی بین بانک ها و موسسات در سطح بین المللی بوده و نقشی در نگهداری حسابها و تسویه ارزی ندارد.

لذا همانگونه که در اعلامیه های پیشین این بانک اعلام شد، با توجه به احتمال قطع ارایه این خدمات، سامانه‌های جایگزین پیام رسانی از مدت ها پیش برای پوشش امکانات و خدمات سوئیفت پیش بینی، توسعه و عملیاتی شده اند.

بنابراین با قطع ارایه خدمات سوئیفت به برخی بانک‌های داخلی، خللی در انجام مبادلات ارزی و فرایند تجارت خارجی پیش بینی نمی گردد و فعالان اقتصادی می توانند با اطمینان از خدمات تمام بانک‌های دارای مجوز ارزی برای امور بازرگانی خود استفاده نمایند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری انتخاب، تاریخ انتشار: 21 آبان 1397، کدخبر: 440575 ، www.entekhab.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۰۳ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۳
0
0
م.م77
از اول که برجام امضا شد دسترسی ما به این سوئیفت با مشکل مواجه شد
الان که یگه برجامی هم در کار نیست
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین