پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۶۹۱۱۴
تاریخ انتشار : ۲۴ آبان ۱۳۹۷ - ۰۷:۲۴
رییس سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان در نامه ای به روسای سازمان صمت استان هاقیمت مصوب روغن پالم را اعلام کرد.

شعار سال: سید محمود نوابی معاون وزیر و رییس سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان طی نامه ای به روسای سازمانهای صمت استان ها با اشاره به بند یک تصمیمات دستور دوم مصوبات نهمین جلسه کارگروه تنظیم بازار مورخ 21 شهریور ماه 97 و مطابق بررسی اسناد و مدارک دریافتی از شرکتهای واردکننده، حداکثر قیمت فروش روغن خام پالم رامعادل 39500 ریالبه ازای هر کیلوگرم در مبادی ورودی کشوراعلام کرد.

در بخش دیگری از نامه آمده است:کرایه حمل کرایه هم مطابق اسناد و مدارک مثبته به قیمت اعلامی برای توزیعدر سطح کشور قابل اعمال خواهد بود.

مضافاهمانگونه که قبلاً نیز تأکید و تصریح شده قیمت فوق حداکثری است و عرضه با قیمت پایین تربه مصرف‌کنندگان امری شایسته و مورد تقدیر می باشد. لذا ضمننظارت مستمر بر رعایت قیمت ها، لازم است نسبت به اخذ اسناد و مدارک مربوط به ورود و خروج روغن ازمخازن مستقر در استان و نحوه توزیع آن و ممانعت از فروش به عوامل واسطه با هدف بازارسازی و افزایش قیمت اقدام و در مورد تخلفات بدون فوت وقت اعمال قانون گردد.

انتظار دارد نسبت به ترغیب و راهنمایی مصرف کنندگان عمده (کارخانجات روغن نباتی و سایر واحدهای تولیدی صنایع غذایی) به خرید نیاز واقعی، مستقیما از مبادی ورودی و به تبع آن کاهش فشار تقاضا در سطح عمومی مبادرت گردد.


شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه اطلاع رسانی فودپرس، تاریخ 22 آبان 97، کد مطلب: -: www.foodpress.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین