پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۶۹۵۵۱
تاریخ انتشار : ۲۶ آبان ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۷
مدیر مجموعه تاریخی نیاوران در بحبوحه برگزاری رویداد بین اللملی همدان تغییر کرد و رئیس سابق دانشگاه آزاد کیش با مدرک دندانپزشکی مدیر این مجموعه تاریخی شد.

شعارسال:مدیر مجموعه تاریخی نیاوران در بحبوحه برگزاری رویداد بین اللملی همدان تغییر کرد و رئیس سابق دانشگاه آزاد کیش با مدرک دندانپزشکی مدیر این مجموعه تاریخی شد.

علی اصغر مونسان رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری که پیش از این مدیر منطقه آزاد کیش بوده است در حالی که در روز معارفه خود مدعی شده بود تیمی در منطقه آزاد کیش ندارد که همراه خود به سازمان میراث فرهنگی بیاورد، بیشترین انتصاباتش را از بین مدیران سابق کیش داشته است.

جدیدترین حکم مونسان روز گذشته در بحبوحه برگزاری رویداد بین‌المللی همدان و زمانی که همه توجه‌ها معطوف به همدان بود رسانه‌ای شد، امیر رضا شریف‌نیا رئیس سابق واحد بین المللی دانشگاه آزاد کیش با مدرک دندانپزشکی به مدیریت مجموعه تاریخی نیاوران تهران منصوب شد. شریف‌نیا در کیش با حکم حمید میرزاده رئیس دانشگاه آزاد واحد کیش شده بود و پس از فرهاد رهبر از این سمت کنار رفت.

این انتصاب درحالی صورت می‌گیرد که کاخ صاحب قرانیه نیاوران چند سالی است به دلیل رانش زمین و ترک‌های عمیقی که در بنا به وجود آمده تعطیل است و بیم ریزش آن می رود. همچنین این مشکلات در کاخ احمد شاهی نیز مشاهده شده و در حال حاضر این بنا در دست مرمت است. مشکلاتی که از مدت‌ها پیش شرایط کاخ نیاوران را بحرانی کرده است.

انتصاب مدیران دانشگاه آزاد در سازمان میراث فرهنگی که در دوره جدید ریاست این دانشگاه از دایره مدیران خارج شده‌اند اتفاق مسبوق به سابقه‌ای است به طوری که کیا پارسا مدیر فعلی مجموعه تاریخی سعدآباد نیز با مدرک دکترای صنایع از مدیران سابق دانشگاه آزاد در واحد تهران شمال است.

علی اصغر مونسان در نخستین انتصاب خود در سازمان میراث فرهنگی نیز محمد محب خدایی مدیر گردشگری جزیره کیش را به سمت معاون گردشگری کل کشور منصوب کرد. انتصابی که از ابتدا با مخالفت بخش‌های زیاد گردشگری روبرو بود. محب خدایی پس از یکسال از این سمت کنار گذاشته شد.

یکی دیگر از انتصاب‌های پر حاشیه از مدیران سابق کیش مربوط به سرپرست اداره کل میراث فرهنگی استان تهران است. مجید مهدوی مدیر ایساکوی کیش با حکم مونسان مدیرکل میراث فرهنگی استان تهران شد اما این انتصاب نیز مدت زیادی دوام نداشت و مهدوی پس از آن به سازمان مرکزی رفت و مشاور اجرایی مونسان شد.

علی اصغر مونسان در ابتدای ریاستش در سازمان میراث فرهنگی نیز ابراهیم شقاقی مدیر امورحقوقی قرادادها و املاک سازمان منطقه آزاد کیش را به سمت مدیر کل حقوقی سازمان میراث فرهنگی منصوب کرده بود.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت دیده بان، تاریخ انتشار 22آبان 97، کدخبر: 54011 ،www.didbaniran.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین