پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۷۱۳۰
تاریخ انتشار : ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۴
امیر تاجیک استعفای خود از مدیریت شبکه مستند را به دلایل شخصی عنوان و اعلام کرد حکم رهبری فصل الخطابی است که همه باید به آن احترام بگذارند.

شعارسال: امیر تاجیک مدیر شبکه مستند، درباره دلایل استعفای خود از مدیریت این شبکه توضیح داد: همه ما سرباز فرهنگی نظام هستیم و من سعی کردم در دوره ای که مسئولیت به عهده ام بود تمام تلاش خود را با تعامل با همه موثرین این حوزه انجام دهم. استعفای بنده تاکنون قبول نشده و بالتبع خدمات حقیر تا معرفی سرپرست جدید ادامه خواهد یافت.

وی با تأکید بر اینکه طبیعتا رسانه ملی باید از اهداف و خطوط نظام جمهوری اسلامی و منویات رهبری پیروی و در این ساختار فعالیت کند، تصریح کرد: شبکه مستند تاکنون تمام تلاش خود را برای پویایی و بالندگی برداشته است. گواه این گفته گزارش اخیر شورای نظارت بر سازمان و مرکز نظارت و ارزیابی صدا و سیماست.

تاجیک اذعان کرد: اکنون که رهبری صلاح دانسته اند مدیریت رسانه ملی توسط مسئول دیگری اداره شود، تمام کارمندان سازمان وظیفه دارند به یاری ایشان بپردازند.

وی در پایان گفت: همکاران رسانه ملی باید انتصاب مدیریت جدید توسط مقام معظم رهبری را به منزله فصل الخطاب تلقی و با قدرت در جهت اهداف نظام برای ارتقاء کیفی رسانه گام بردارند.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 23اردیبهشت1395، کدخبر: 1073701: www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین