پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۱۷۱۵۰۷
تاریخ انتشار : ۰۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۳
معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه آزاد اسلامی جزئیات نحوه پرداخت بسته حمایتی مالی دانشگاه به کارکنان غیر هیأت علمی را تشریح کرد.

شعار سال: مجید مشکینی در تشریح نحوه پرداخت بسته حمایتی مالی به کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی، گفت: با توجه به شرایط اقتصادی کشور و با تصمیم هیأت امنا و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی، مقرر شد به‌منظور حمایت مالی از کارکنان غیر‌هیأت علمی دانشگاه، نسبت به ارائه بسته حمایتی اقدام شود.

وی تأکید کرد: بسته حمایتی مالی به صورت پلکانی تنظیم شده، به نحوی که کارکنان با حقوق و مزایای کمتر از حمایت مالی بیشتری برخوردار خواهند شد.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به مبلغ بسته حمایتی مالی خاطرنشان کرد: حداقل و حداکثر بسته حمایتی مالی از دو میلیون ریال تا چهار میلیون ریال خواهد بود که به صورت فصلی برای سه ماهه سوم و چهارم سال جاری در نظر گرفته شده است.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه آزاد اسلامی تأکید کرد: اولین بسته حمایتی مالی دانشگاه آزاد اسلامی در هفته جاری همزمان با ولادت با سعادت حضرت رسول اکرم (ص) و ولادت امام جعفر صادق (ع) و هفته وحدت، به حساب کارکنان غیرهیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحدهای سراسر کشور واریز خواهد شد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبرگزاری آنا، تاریخ انتشار 3 آذر 97، کد مطلب: 328368، www.ana.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین