پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 26
کد خبر: ۲۵۴۸۰۷
تاریخ انتشار : ۲۰ دی ۱۳۹۸ - ۲۱:۳۴
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با پیامی به دکتر نامور مطلق، انجام امور آفرینش های هنری پیرامون زندگی و شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی را به دانشگاه استاد فرشچیان واگذار کرد.

شعار سال: به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در پیامی خطاب به دکتر بهمن نامور مطلق سرپرست دانشگاه هنرهای اسلامی ـ ایرانی استاد فرشچیان، انجام امور آفرینش های هنری با محوریت نگارگری، نقاشی و خوشنویسی پیرامون زندگی، ابعاد شخصیتی، اثرات و برکات سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و همچنین آثار شهادت آن قهرمان گفتمان مقاومت در مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی را به دانشگاه هنرهای اسلامی ـ ایرانی استاد فرشچیان محول کرد.

در متن پیام دکتر طهرانچی آمده است:

جناب آقای دکتر بهمن نامور مطلق

سرپرست دانشگاه هنرهای اسلامی ـ ایرانی استاد فرشچیان

با سلام و احترام؛

با عنایت به عروج عرفانی سردار رشید سپاه اسلام، شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و خلق حماسه ای بزرگ توسط مردم عزیز ایران، انجام امور آفرینش های هنری با محوریت نگارگری، نقاشی و خوشنویسی پیرامون زندگی، ابعاد شخصیتی، اثرات و برکات آن سردار شهید و همچنین آثار شهادت آن قهرمان گفتمان مقاومت در مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی را به آن دانشگاه واگذار می گردد.

لازم است دبیرخانه ای در دانشگاه استاد فرشچیان ایجاد و کلیه اقدامات هنری با محوریت و هدایت آن دبیرخانه و استفاده از توانایی های کلیه واحدهای هنر دانشگاه آزاد اسلامی، خصوصاً استان تهران و جامعه هنری به گونه ای برنامه ریزی گردد تا نتایج آن تا 22 بهمن 1398 قابل عرضه به جامعه باشد.

امید است حرکت های بزرگ و با برکتی در حفظ و گسترش ارزش های علمی و معنوی و در شأن سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی صورت پذیرد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از وبسایت دانشگاه آزاداسلامی، تاریخ 18 دی  98، کد مطلب: 127132: www.iau.ac.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین