پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۲۳۸۲۵۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۹ مهر ۱۳۹۸ - ۰۷:۰۶
دانشگاه آزاد اسلامی و معاونت علمی آستان قدس رضوی تفاهم نامه همکاری امضا کردند.

شعار سال: به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی صبح امروز در سفر به مشهد مقدس در بنیاد پژوهش های اسلامی آستان قدس رضوی با دکتر محمد مهدی نژاد نوری معاون علمی آستان قدس رضوی تفاهم نامه همکاری را به امضا رساندند.


این تفاهم نامه در راستای پیشبرد اهداف عالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های دانشگاه آزاد اسلامی و آستان قدس رضوی و با توجه به نقش غیر قابل انکار مراکز علمی و دانشگاهی و به منظور تقویت همکاری در دستیابی به اهداف متعالی مشترک و افزایش بهره وری منعقد شد.

هدف از انعقاد این تفاهم نامه، استفاده از توانایی های علمی و امکانات متقابل، توسعه، تحکیم و تعمیق همکاری، تبادل اطلاعات و تجربیات است و در هفت ماده و برای یک دوره سه ساله منعقد شد.

دکتر طهرانچی در حاشیه امضای این تفاهم نامه گفت: دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان یکی از حامیان طرح ترویج گفتمان انقلاب اسلامی، آمادگی حمایت از دو برنامه «اسرا» و «تربیت اسلامی کودک» معاونت علمی آستان قدس رضوی را دارد. ان شاءالله بتوانیم همواره زیر پرچم امام رضا(ع) فعالیت داشته باشیم.


دکتر مهدی نژاد نوری نیز در سخنانی ابراز امیدواری کرد که معاونت علمی آستان قدس رضوی و دانشگاه آزاد اسلامی بتوانند با مشارکت هم و سایر نهادها ایده های خوبی را برای بهره گیری از علم نافع و معنویت ساز اجرایی کنند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از وبسایت دانشگاه آزاد اسلامی، تاریخ 18 مهر 98، کد مطلب: 126312: www.iau.ac.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۰
0
0
ایشالا پول اقا امام رضا برکت بده به این دانشگاه های فاسد غربی و دانشگاهامون اسلامی بشه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین