پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۷۲۴۱۳
تاریخ انتشار : ۰۸ آذر ۱۳۹۷ - ۲۳:۴۱
شرکت هواپیمایی قطر (قطر ایرویز) اعلام کرد : پروازهای خود به ایران را با ایجاد پرواز مستقیم دوحه – اصفهان و اضافه کردن پروازهای هفتگی به تهران و شیراز افزایش خواهد داد.

شعارسال: شرکت هواپیمایی قطر (قطر ایرویز) اعلام کرد : پروازهای خود به ایران را با ایجاد پرواز مستقیم دوحه – اصفهان و اضافه کردن پروازهای هفتگی به تهران و شیراز افزایش خواهد داد.

حساب کاربری این شرکت در توئیتر نوشت : پروازهای مستقیم قطر ایرلاینز به اصفهان از چهارم فوریه 2019 به صورت دو پرواز بدون توقف در روزهای دوشنبه و جمعه آغاز خواهد شد و پروازهای این شرکت به تهران و شیراز هم از ژانویه سال آینده میلادی افزایش می یابد.

این بیانیه افزود : با راه اندازی خط پروازی دوحه – اصفهان شمار پروازهای این شرکت به چهار مقصد شامل تهران ، شیراز ، مشهد و اصفهان خواهد رسید .

بر اساس این بیانیه هواپیمای های استفاده شده در این پروازها ایرباس 320 با گنجایش 12 صندلی درجه یک و 132 صندلی معمولی خواهد بود.

'اکبر البکر' مدیر اجرایی قطر ایرویزگفت: با توجه به فوق‌العاده بودن اصفهان از نظر قدمت و داشتن بازارهای سنتی ما خوشحال هستیم که این شهر را چهارمین دروازه ورود به ایران از طریق هواپیمایی قطر معرفی کنیم.

قطر ایرلاینز اضافه کرد که در نظر دارد با افزایش پروازهای خود به شیراز در روزهای دوشنبه چهارشنبه و شنبه شمار پرواز های هفتگی خود به این شهر را از دوم ژآنویه به 7 پرواز در هفته برساند.

بر اساس تصمیم جدید این شرکت دو پرواز هفتگی در روزهای چهارشنبه و جمعه هم از دوم ژآنویه به مقصد تهران اضافه خواهد شد وبه این ترتیب تعداد پروازهای این شرکت به تهران به 20 پرواز در هفته خواهد رسید.

راه اندازی پروازهای خطوط هوایی قطر به تهران ، مشهد و شیراز به ترتیب در سال های 2004 ، 2006 و 2011 میلادی بر می گردد.

اکبر الباکر هفدهم مهر ماه گذشته هم در پاسخ به سوالی در مورد پروازهای این شرکت به ایران بعد از اعمال تحریم های آمریکا ، اظهار داشت که برغم فشار اقتصادی و سیاسی واشنگتن بر ایران، فعالیت شرکت متبوع وی در ایران ادامه خواهد داشت.


سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی انتخاب ،تاریخ انتشار:5 آذر 97، کدخبر: 443200،www.entekhab.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین