پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۷۲۴۶۲
تاریخ انتشار : ۰۹ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۹
نماینده مردم اهواز، باوی، حمیدیه و کارون در مجلس از تذکر به وزیر نیرو برای آبگرفتگی معابر و قطع آب غدیر اهواز خبر داد.

شعار سال: جواد کاظم نسب الباجی با اظهار تأسف از وضعیت آبگرفتگی معابر در سطح شهر اهواز اظهار کرد: طی روزهای اخیر بارش باران در اهواز که باید موجبات خوشحالی مردم را فراهم کند، منجر به ایجاد زحمات و سختی در تردد آنها شده بود.

وی با اشاره به تعطیل شدن مدارس اهواز به علت آبگرفتگی معابر در روزهای بارانی یا حتی بعد از آن افزود: مردم برای هوشیار شدن مسئولان و حساس سازی سایر نقاط کشور نسبت به استفاده از قایق در سطح شهر اقدام کردندنماینده مردم اهواز، باوی، حمیدیه و کارون در مجلس تصریح کرد: امروز به دلیل نبود وسایل مکنده و امکانات برای رفع سیلاب ها در سطح شهر اهواز تذکر کتبی به وزیر نیرو دادم.

کاظم نسب الباجی در پایان گفت: یکی دیگر از دلایل تذکر به وزیر نیرو قطع آب غدیر در سطح شهر اهواز بود که شهروندان آب را مستقیم از کارون می گیرند و اصلا کیفیت خوبی ندارد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار 7 آذر 97، کد مطلب: 4470564، www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین