پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۷۳۰۷۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۷
پس از مدت ها به نظر می رسد شرکت هپکو اراک که آن را با نام تپکو می شناسیم، از بحران خارج شده و اوضاع این شرکت کمی سر و سامان گرفته است، اما این بهبود نسبی باعث شده تا مدیران این کارخانه زیان ده ادعاهای مطرح کنند که بیشتر شبیه به شوخی است.
شعار سال: مدیرعامل شرکت هپکو افزایش بیش از ٧٠٠ درصدی ارزش سهام شرکت طی ٤ ماهه اخیر از ٥٤ تومان به ٤٠٤ تومان را از جمله اقدامات انجام شده عنوان کرد و افزود: پیش بینی می شود ارزش سهام به ٧٠٠ تا ٨٠٠ تومان افزایش یابد.
به گزارش ایسنا، غلامرضا صادقیان در آیین به تولید نشستن شرکت هپکو و بازدید استاندار از این شرکت با تاکید بر اینکه امروز شرکت هپکو الگو، نمونه و مصداق "خواستن، توانستن است"، افزود: خواستیم که هپکو احیا شود و این امر به تحقق رسید.
———————————————————————
واقعا اگر این قدر مدیر توانا در کشور داریم که با یک حرکت ضربتی همه مشکلات شرکت مانند تپکو حل می شود و قیمت از 60 تومان به 400 تومان و سپس 700 تومان می رسد دیگر چرا ناراحت هستیم. یک مدیر هم به خکاوه(سایپا دیزل) بفرستیم خکاوه از 140 تومان به 1000 تومان برسد. یک مدیر هم به فاذر(آذرآب) بفرستیم تا فاذر از 240  تومان به 2000 تومان برسد. یک مدیر به کپشیر(پشم شیشه ایران) بفرستیم کپشیر از 500 تومان به 5000 تومان برسد. یک مدیر به حپارسا (توسعه حمل و نقل ریلی پارسیان) بفرستیم حپارسا از 500 تومان به 10 هزار تومان برسد. یک مدیر به حریل(ریل پرداز سیر) بفرستیم حریل از 120 تومان به 600 تومان برسد.  یک مدیر بفرستیم  پست بانک  تا سهم از 160 تومان به 1600 تومان برسد و.............................

آخر تپکو  800 تومانی یعنی ارزش بازار شرکت به 2000 میلیارد تومان می رسد این در حالیست که الان ارزش بازار اخابر 14000 میلیارد تومان است، ارزش بازار فرابورس 330    میلیارد  تومان است، ارزش بازار وپست(پست بانک) 520 میلیارد تومان است، ارزش بازار سفارس(سیمان فارس) 800 میلیارد تومان است.  ارزش بازار شصفها(پتروشیمی اصفهان) 600 میلیارد تومان است. ارزش بازار غمارگ(مارگارین) 230 میلیارد تومان است و  ارزش بازار ایران خودرو 4000 میلیارد تومان است.

آخر باید یک عددی باشه که خیلی هم کشکی نباشد وقتی ایران خودرو بااین همه دارایی 4000 میلیارد تومان باشد هپکو 2000 میلیارد تومان است؟! یعنی چه؟ هر دو هم سودسازی ندارند.

یک مدیری مانند آقای بختیاری مدیر عامل حپارسا از یک طرف کشکی ارزش گزاری می کند و نمی داند ارزش سهام خیلی بالاتر از قیمت تابلو است و یک مدیری مانند مدیر عامل تپکو از این  طرف می افتد، که  ارزش بازار تپکو را  3 برابر ارزش بازار شصفها و معادل 50 درصد ارزش بازار ایران خودرو می داند. به نظر می آید کلا همه مدیران شرکت ها این جوری هستند، تعادل ندارند . یا از این طرق پشت بام می افتند یا از آن طرف . این هم از معجزات مدیران شرکت های بزرگ ایران است.

پایگاه خبری تحلیلی شعار سال برگرفته از کانال سود نیوز

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
Netherlands
۱۷:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۲
0
1
قربون شکلپت افزایش سرمایه سنگین از محل تجدید در راه هست کمی مطالعه کن چرت نگو قیمت فعلی بعد از افزایش حدودا 100 تومن داره معامله میشه (تپکو)
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین