پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۷۳۱۷۱
تاریخ انتشار : ۱۲ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۹
رییس سازمان غذا و دارو با اشاره به اینکه در زمینه تخصیص ارز برای داروهای وارداتی مشکلی وجود ندارد، گفت: در مجموع ۳.۵میلیارد دلار برای تأمین دارو و تجهیزات در نظر گرفته ‌شده است.

شعارسال:رییس سازمان غذا و دارو با اشاره به اینکه در زمینه تخصیص ارز برای داروهای وارداتی مشکلی وجود ندارد، گفت: در مجموع ۳.۵میلیارد دلار برای تأمین دارو و تجهیزات در نظر گرفته ‌شده است.

دکتر غلامرضا اصغری با اشاره به آخرین وضعیت تخصیص ارز برای تأمین مواد اولیه دارو و تجهیزات پزشکی اظهار کرد: در مجموع 3.5 میلیارد دلار برای تأمین دارو و تجهیزات در نظر گرفته ‌شده است که از این میزان 2 میلیارد دلار برای تأمین دارو و مواد اولیه دارویی و 1.5 میلیارد دلار برای تأمین تجهیزات پزشکی در نظر گرفته‌ شده است.

وی با اعلام اینکه تاکنون یک میلیارد و 600 میلیون دلار از ارز دارو تخصیص‌ یافته است، تصریح کرد: از میزان ارز تخصیص‌‌یافته 600 میلیون دلار ماده اولیه و یک میلیارد دلار داروی مورد نیاز کشور تأمین شده است.

رییس سازمان غذا و دارو خاطرنشان کرد: یک میلیارد و 100 میلیون دلار از ارز مورد نیاز تأمین تجهیزات پزشکی نیز تخصیص‌ یافته و به ‌این ‌ترتیب، تنها 800 میلیون دلار از ارز تأمین دارو و تجهیزات باقی مانده است که به‌‌مرور زمان تخصیص می‌یابد و خوشبختانه در زمینه تخصیص ارز داروی مورد نیاز مشکلی وجود ندارد.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم ، تاریخ انتشار11 آذر 97، کدخبر: 1889235، www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین