پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۷۵۰۳۹
تاریخ انتشار : ۲۰ آذر ۱۳۹۷ - ۲۲:۳۳
به منظور خدمات رسانی بیشتر به اعضای جامعه پزشکی تفاهم نامه سازمان نظام پزشکی رشت با بانک ملی منعقد گردید.

شعارسال: به منظور خدمات رسانی بیشتر به اعضای جامعه پزشکی تفاهم نامه سازمان نظام پزشکی رشت با بانک ملی به شرح ذیل منعقد گردید:

ماده ۱) عبارت است از ارتقاء همکاری¬های فی¬مابین، با ارائه خدمات بانکی و مالی از طرف بانک و تمرکز حسابهای سازمان نظام پزشکی در نزد بانک.

ماده ۲) مدت اعتبار این تفاهم نامه از تاریخ امضاء به مدت سه (۳) سال شمسی خواهد بود در صورت عدم فسخ توسط طرفین تفاهم نامه کماکان دارای اعتبار می¬باشد.

ماده ۳) سازمان نظام پزشکی نسبت به تمرکز حساب¬های خود و هم چنین تشویق اعضای خود در جهت فعالیت مالی در بانک پس از امضای تفاهم نامه اقدام می¬نماید.

ماده ۴) بانک خدمات زیر را با کیفیت مطلوب و با سرعت مناسب و بنا به درخواست و معرفی نامه کتبی سازمان نظام پزشکی به اعضای خود در صورت عدم مغایرت با مقررات و دستورالعمل¬های بانکی و پولی حاکم بر فعالیت اقتصادی بانک مرکزی ج.ا.ا ارائه می¬نماید:

۱۴) نصب دستگاه P.O.S بدون دریافت کارمزد در کلیه مطب¬ها و دیگر گروه¬های پزشکی وابسته به سازمان نظام پزشکی استان گیلان بنا به درخواستشان و نصب دستگاه ATM در صورت درخواست و یا مکان¬هایی که بر اساس درخواست سازمان، داروخانه¬ها و آزمایشگاه¬ها انجام می شود.

۲۴) ارائه خدمات ارزی، ضمانت¬نامه، سوئیفت، انجام امور بانکی بین¬المللی، صدور کارت ارزی "ملی تراست”.

۳۴) ارائه سایر خدمات نوین الکترونیکی نظیر سیستم بام، بله، کارت هدیه و ملی چک تایید شده

۴۴) واگذاری صندوق امانات خارج از نوبت و با تخفیف در میزان اجاره در آینده.

۵۴) وصول کلیه چک¬های واگذرای با کارمزد تخفیفی و ایجاد حساب پشتیبان برای سازمان نظام پزشکی و اعضای آن .

۶۴) اعطای تسهیلات در قالب عقود اسلامی (شامل مضاربه تاسقف ده میلیارد ریال با بهره حداقل مصوب بانک و بازپرداخت ۶۰ ماهه – فروش اقساطی تاسقف ده میلیارد ریال با بهره حداقل مصوب بانک و مدت باز پرداخت ۶۰ ماهه – اجاره به شرط تملیک تا سقف ده میلیارد ریال با بهره حداقل مصوب بانک و مدت باز پرداخت ۶۰ ماهه – خرید وسایل تاسقف پنج میلیارد ریال با بهره حداقل مصوب بانک ومدت باز پرداخت ۶۰ ماهه و …) برای تامین نیازهای مالی، طرح¬ها، پروژه¬های سازمان نظام پزشکی و اعضای آن باهدف اجرای طرح¬های عمرانی و خدماتی و … و با رعایت اولویت در زمان افتتاح حساب و میزان مانده اعضاء در چارچوب قوانین و مقررات بانکی.

تبصره ۱: منظور از اعضاء، کلیه پزشکان، دندانپزشکان، داروسازان، دکترهای علوم آزمایشگاهی، رادیولوژیست ها، ماماها، پیراپزشکان ، فیزیو تراپیست¬ها و دیگر اعضای سازمان نظام پزشکی گیلان که دارای شماره نظام پزشکی می¬باشند.

تبصره ۲: معرفی ضامن قابل قبول برای بانک الزامیست و نظر به اینکه سازمان نظام پزشکی معرف اعضای خود می¬باشد نه ضامن، لذا بانک راسة مطابق قوانین و دستورالعمل¬های خود، دریافت ضمانت¬های معتبر را معمول خواهد داشت. گرچه سازمان نظام پزشکی بنا به درخواست بانک همکاری¬های لازم را در راستای دستیابی به حقوق حقه بانک از مشتری (اعضای سازمان نظام پزشکی) به عمل خواهد آورد.

ماده ۵) در صورت بروز اختلاف در تفسیر و یا اجرای تفاهم نامه بین بانک و سازماندهی طرفین با مذاکرات مستقیم نسبت به حل و فصل موضوع اقدام خواهند نمود.

 

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از سایت خبری سازمان نظام پزشکی رشت ، تاریخ انتشار:24 خرداد 1397 ، کدخبر:542 ،www.rashtmc.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین