پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۷۲۹۷۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۲
معاون درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: تا پایان امسال نظام ارجاع پزشکی در 10 استان کشور عملیاتی خواهد شد.

شعار سال: قاسم جان بابایی امروز در حاشیه همایش آشنایی با الزامات طرح نظام ارجاع پزشکی با حضور مسئولان اجرایی استان های سه گانه خراسان افزود: هم اکنون این طرح در شش استان کشور نظیر گلستان، آذربایجان شرقی، گیلان و خراسان رضوی در حال اجراست.

وی بیان کرد: نظام ارجاع پزشکی در بستر پرونده الکترونیک بیماران، تحول بزرگ در ارائه خدمت بهداشتی و درمانی به شمار می رود که کشورهای پیشرفته از سالها پیش آن را اجرایی کرده اند.

وی ایجاد و توسعه پرونده نظام الکترونیک، نوبت دهی الکترونیک و ارتباط مراکز بهداشتی و درمانی با سامانه الکترونیک را از پیش نیازهای عملیاتی شدن طرح نظام ارجاع پزشکی دانست.

جان بابایی خاطر نشان کرد: در حال حاضر بیش از 60 میلیون نفر از مردم کشورمان پرونده الکترونیک سلامت دارند که اکنون مشخصات آنها در پرونده الکترونیک ثبت شده است و بتدریج تکمیل تر می شود.

معاون وزیر بهداشت با بیان اینکه طی سال‌های آینده بتدریج طرح ارجاع پزشکی در تمامی مناطق کشور عملیاتی خواهد شد، گفت: اجرای این طرح بدون ایجاد زیرساخت ها، فرهنگ سازی و همراهی خدمت گیرندگان میسر نیست و در این زمینه ائمه جمعه، نمایندگان مجلس و سایر مسئولان اجرایی نقش مهمی در آگاه سازی مردم دارند.

همایش آشنایی با الزامات طرح ارجاع پزشکی در بستر پرونده الکترونیک با حضور مسئولان وزارت بهداشت، ائمه جمعه، استانداران، نمایندگان مجلس شورای اسلامی، فرمانداران، شهرداران و سایر مسئولان اجرایی استان های خراسان رضوی، خراسان شمالی و خراسان جنوبی به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی مشهد برگزار شد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ 9 آذر 97، کد مطلب: 13970909000170: www.eghtesadnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۰۷ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۱
0
0
م.آ75
طبیعتا این سازکاز باعث پیشرفت های چشم گیری دربخش پزشکی خواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین