پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۱۷۵۴۰۰
تاریخ انتشار : ۲۲ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۸
بانک ملت و صندوق بازنشستگی کارکنان سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران با انعقاد تفاهمنامه ای، بر تقویت تعاملات فی ما بین تاکید کردند.

شعار سال: به گزارش روابط عمومی بانک ملت، در چارچوب این تفاهمنامه که به امضای دکتر محمد بیگدلی مدیرعامل بانک ملت و دکتر مجتبی رضایی رییس صندوق بازنشستگی کارکنان سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران رسید، سطح همکاری های متقابل از طریق تمرکز حساب های صندوق و شرکت های زیرمجموعه آن در بانک ملت و همچنین گسترش بسترهای مناسب برای ارائه خمات بانکی در چارچوب ضوابط و مقررات جاری بانک، ارتقا خواهد یافت.

بر اساس این تفاهمنامه که اعتبار زمانی آن یک سال تعیین شده و با توافق طرفین برای سال یا سال های بعدی قابل تمدید خواهد بود، بانک ملت انواع خدمات خرد و ویژه بانکداری الکترونیک، سرمایه گذاری، تامین سرمایه و کارگزاری و خدمات ارزی را به صندوق بازنشستگی کارکنان سازمان صدا و سیما ارائه خواهد کرد.

دکتر محمد بیگدلی، مدیرعامل بانک ملت در مراسم امضا و تبادل این تفاهمنامه با اشاره به این نکته که همکاری بانک و سازمان صدا و سیما سابقه ای بیش از ۱۵ سال دارد، اظهار داشت: انعقاد این تفاهمنامه به تقویت این تعاملات کمک خواهد کرد.

وی با تاکید بر این نکته که هم بانک و هم سازمان صدا و سیما و هم صندوق بازنشستگی کارکنان این سازمان، پتانسیل ها و ظرفیت های بالایی دارند، افزود: ارائه خدمات متنوع و متفاوت به صندوق، موضوع اصلی این تفاهمنامه است ولی آنچه مهم است رابطه برد- برد و تعامل دوطرفه در انجام این کار است تا بدین ترتیب هر دو مجموعه منتفع شوند.

دکتر بیگدلی، پیشنهادات ارائه شده از سوی مسوولان صندوق را در جهت تقویت همکاری ها قابل بررسی خواند و گفت: بانک ملت آماده ارائه خدمات ویژه به بازنشستگان تحت پوشش صندوق در بخش های مختلف در چارچوب ضوابط و مقررات جاری است.

وی در عین حال از آمادگی این بانک برای مشارکت با شرکت های زیرمجموعه صندوق در پروژه های مختلف خبر داد و اضافه کرد: در بخش بیمه، اعتبارات، صرافی، ارز و بین الملل هم آماده بررسی نیازها و ارائه راه حل های مناسب هستیم.

مدیرعامل بانک ملت در عین حال از مسوولان مربوطه خواست تا گزارش پیشرفت تفاهمنامه را هر سه ماه یک بار ارائه کنند تا در صورت وجود مشکلات، به سرعت رفع شود.

وی اظهار امیدواری کرد که تفاهمنامه مذکور برای هر دو طرف منشاء خیر و برکت باشد و به پیشبرد اهداف دو مجموعه کمک کند.

دکتر مجتبی رضایی، رییس صندوق بازنشستگی کارکنان سازمان صدا و سیما نیز در سخنانی با قدردانی از دست اندرکاران بانک ملت بابت انعقاد این تفاهمنامه، تاکید کرد: خوشبختانه این بانک، بانکی خوشنام با تعداد زیاد مشتریان است و صندوق آمادگی دارد تا در زمینه های مختلف به ویژه تبلیغات، همکاری های مشترکی را با بانک داشته باشد.

وی با اشاره به این نکته که ۱۴ هزار نفر بازنشسته سازمان صدا و سیما تحت پوشش صندوق هستند، اعلام کرد که ۱۰ هزار نفر از این تعداد، از شعبه بانک ملت حقوق خود را دریافت می کنند و در واقع این بانک، بانک اصلی صندوق برای ارائه خدمات به بازنشستگان صدا و سیما است.

دکتر رضایی از مدیران بانک ملت خواست تا در قالب تفاهمنامه، خدمات ویژه ای را به بازنشستگان تحت پوشش صندوق ارائه کنند.

وی با قدردانی از مسوولان بانک ملت که تاکنون همکاری های خوبی با صندوق بازنشستگی کارکنان صدا و سیما داشته اند، گفت: این تفاهمنامه، گام بلندی برای تقویت روابط و بهره مندشدن دو طرف از افزایش تعاملات است.

دکتر رضایی در عین حال، پیشنهاداتی را برای همکاری با بانک ملت در زمینه های مختلف ارائه داد که مدیرعامل بانک ملت بررسی هریک از پیشنهادات را به مدیران بخش های مختلف بانک محول کرد.

بهمن اسکندری، معاون مدیرعامل بانک ملت در امور بانکداری شرکتی و تجاری هم در سخنانی با اشاره به این نکته که این بانک با نگاه بلندمدت و بینش آینده نگر خود، بین مشتریان تفاوت قائل می شود، اظهار داشت: بانک ملت به مشتریان ارزنده و ویژه نگاه خاصی دارد و همیشه در کنار آنها خواهد بود.

این گزارش حاکی است، بهمن اسکندری و سعید نصری معاونان مدیرعامل، توحید اسدی مشاور عالی مدیرعامل، محمدعلی خادمی و مسعود نصر اصفهانی مدیران امور، محمدرضا جنگجو رییس اداره کل بانکداری شرکتی، علی محمدی مدیر شعب منطقه پنج تهران و نادری نسب رییس شعبه سازمان گسترش بانک ملت و همچنین معاونان رییس صندوق بازنشستگی کارکنان سازمان صدا و سیما نیز حضور داشتند.




شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از وبسایت بانک ملت، تاریخ 19 آذر 97، کد مطلب: 97091909390:www.bankmellat.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین