پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۷۵۷۱۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۷
کمیته ملی المپیک ایران فهرستی ۹ نفره برای کسب کرسی‌های بین‌المللی به شورای المپیک آسیا ارسال کرده اما در این میان چند سؤال و ابهام وجود دارد.
شعارسال:کمیته ملی المپیک ایران فهرستی ۹ نفره برای کسب کرسی‌های بین‌المللی به شورای المپیک آسیا ارسال کرده اما در این میان چند سؤال و ابهام وجود دارد.

پس از پایان نشست انوک و حدود دو هفته پیش بود که شیخ احمد الصباح، رئیس انوک و شورای المپیک آسیا که تنها کاندیدای انتخابات انوک بود از این پست کنار رفت و نایب رئیس وی سرپرست انوک شد اما در همان نشست اعلام کرد که در شورای المپیک آسیا باقی خواهد ماند.

وی برای اثبات حرفش بلافاصله پس از نشست انوک از کمیته‌های ملی المپیک قاره آسیا خواست اسامی کاندیداهای خود را برای شورای المپیک آسیا که انتخابات آن فروردین ماه 98 برگزار می‌شود، اعلام کنند. در همین راستا کمیته ملی المپیک ایران لیستی 9 نفره را به شورای المپیک آسیا ارسال کرد تا گزینه‌های مد نظر کشورمان در هر پست مشخص شود.

در این لیست نام فریبا محمدیان، مهرافزا منوچهری و عاطفه اسلامیان دیده می‌شود که احتمالا این افراد برای کمیسیون زنان، کمیسیون محیط زیست و کمیسیون بین الملل معرفی شده‌اند. گفته می‌شود نام سیدرضا صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک نیز در این لیست برای پست‌های کلیدی در شورای المپیک آسیا دیده می‌شود.

لیست مد نظر قبل از پایان مهلت تعیین شده به شورای المپیک آسیا ارسال و رایزنی‌ها برای کسب حداکثری کرسی‌ها آغاز شده اما در این میان چند سؤال مطرح است.

-1 چرا برخی از اعضای هیئت اجرایی از وجود این لیست، اسامی افراد و زمان ارسال آن مطلع نیستند؟ با توجه به سابقه اندک صالحی امیری در ورزش ایران آیا بهتر نبود این موضوع در هیئت اجرایی به عنوان یکی از ارکان اصلی کمیته مطرح می‌شد یا اگر مطرح نشد، حداقل از آنها نظر خواسته می‌شد؟

-2 آیا کمیسیون‌های متناظر در کمیته در جریان این لیست هستند و مشورتی با آنها انجام شده است؟

3- آیا برای معرفی نفرات، تصمیم جمعی گرفته شده یا اینکه صالحی امیری شخصا اقدام به انتخاب و معرفی نفرات کرده و اگر تصمیم جمعی گرفته شده با چه کسانی مشورت شده است؟ چه کسانی در انتخاب این لیست در کنار رئیس کمیته ملی المپیک حضور داشتند و آیا از تجربیات پیشکسوتان و خبرگان کمیته ملی المپیک استفاده شده است؟

-4برای معرفی افراد، همه شرایط لحاظ شده و نفراتی از لیست جا نمانده‌اند؟

در این میان با توجه به ارتباطات گسترده و نقش مؤثر ایران در آسیا به نظر می‌رسد صالحی امیری محتمل‌ترین گزینه برای کسب کرسی مهم در هیئت اجرایی در آسیا است.

آنچه بیش از ابعاد داخلی و نحوه انتخاب گزینه‌ها اهمیت دارد، کسب بهترین و تاثیرگذارترین کرسی‌ها در آسیا و در گام‌های بعدی در کمیته بین المللی المپیک است که امیدواریم در انتخابات فروردین ماه محقق شود

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار23آ ذر، کدخبر: 1898510،www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۰۱ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۴
0
0
س.ح75
در ورزش ما هیچ نظم و مقرراتی حاکم نیست و خصوصا ورزشهایی به غیر از فوتبال
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین