پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۷۶۴۰۵
تاریخ انتشار : ۲۷ آذر ۱۳۹۷ - ۰۰:۰۸
ناطق‌نوری با بیان اینکه در قصه برجام ما درست عمل کردیم و تصمیم درستی گرفتیم تصریح کرد: رهبری فرمودند که بروید مذاکره کنید اما هوشیار باشید که آمریکایی‌ها حقه‌باز هستند، بنابراین ما به دنیا اعلام کردیم که طرفدار صلح هستیم و تا به امروز پای پیمان خود ایستاده‌ایم و آن‌هایی که نقض عهد کرده‌اند، طرفداران دروغین حقوق بشر هستند.

شعارسال: عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: در قصه برجام ما درست عمل کردیم و تصمیم درستی گرفتیم. رهبری فرمودند که بروید مذاکره کنید اما هوشیار باشید که آمریکا حقه‌باز است.

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین علی‌اکبر ناطق‌نوری عصر امروز در نخستین کنگره بین‌المللی سربازان صلح که در محل همایش‌های بین‌المللی برج میلاد برگزار شد در ابتدا انتقادی را مطرح کرد و گفت: من از برگزارکنندگان این برنامه گِله‌ای دارم و گله من این است که در متن دعوت‌نامه از من آیت‌الله نام بردند درصورتی‌که من آیت‌الله نیستم و مثل این است که شما به سرباز، امیر بگویید، لذا انتظار دارم که در به کار بردن عناوین دقت لازم شود.

وی در ادامه سخنرانی خود به موضوع عدل اشاره کرد و افزود: لازمه حاکمیت عدل و عدالت، صلح است و با جنگ عدالت برقرار نمی‌شود و انبیا برای صلح و عدالت و برای اخلاق آمده‌اند. عدالت و صلح در سایه اخلاق محقق می‌شوند و انبیاء برای ایستادن برابر بداخلاقی‌ها و انسان‌های قدرت‌طلب آمده‌اند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام تصریح کرد: قرآن به پیامبر اسلام (ص) می‌گوید، پیامبر اگر قرار بود تو آدم خشنی باشد، مردم از شما فاصله می‌گرفتند، پس خشن رفتار نکن و روش پیغمبر اسلام هم همین است.

ناطق‌نوری با بیان اینکه اسلام دین رأفت است گفت: ارتشیان و سپاهیان ما جنگ کردند تا صلح برقرار شود و در ابتدای جنگ هم صلح برقرار نمی‌شود و دشمن حمله می‌کند و ما هم باید دفاع کنیم، همان‌طور که دشمن به خاک ایران حمله کرد و ملت ایران هم قاطعانه دفاع کردند و من به‌ عنوان یک ایرانی افتخار می‌کنم که بچه‌های ما با دست خالی جلوی همه قدرت‌ها ایستادند تا با جان و خون خود مانع پیشروی و تعدی دشمن شوند.

وی با اشاره به این موضوع که عده‌ای شعار دروغین حقوق بشر می‌دهند گفت: این‌ها قدرت‌های سلطه‌طلب هستند که سلاح‌های شیمیایی را در اختیار عراق قرار دادند و حتی همین‌ها بودند که داعش را به‌وجود آورند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام تصریح کرد: فردای روزی که برج‌های دوقلو مورد حمله تروریستی قرار گرفت، بوش گفت جنگ صلیبی شروع شد و من همان روز گفتم که این نقشه خود آن‌هاست و همان‌هایی که دفتر و دستک در آنجا داشتند و از مقامات بودند، هیچ اتفاقی برای آن‌ها نیفتاد. همچنین آن‌ها با طراحی این سناریو می‌خواستند اسلام‌هراسی کنند و چون از الگو شدن انقلاب اسلامی می‌ترسیدند، پروژه اسلام‌هراسی و گسترش خشونت را پیگیری کردند و این پروژه را توسط خود مسلمانان پیش بردند و عده‌ای تروریست تکفیری مثل داعش را به و‌جود آورند.

ناطق‌نوری با بیان اینکه در قصه برجام ما درست عمل کردیم و تصمیم درستی گرفتیم تصریح کرد: رهبری فرمودند که بروید مذاکره کنید اما هوشیار باشید که آمریکایی‌ها حقه‌باز هستند، بنابراین ما به دنیا اعلام کردیم که طرفدار صلح هستیم و تا به امروز پای پیمان خود ایستاده‌ایم و آن‌هایی که نقض عهد کرده‌اند، طرفداران دروغین حقوق بشر هستند.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری آنا، تاریخ انتشار: 26آذر 1397 ، کدخبر:330875 ،www.ana.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین