پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۷۷۸۲۱
تاریخ انتشار : ۰۳ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۱
حبیب الله انصاری با اشاره به اینکه قیمت لوازم خانگی به عوامل تولید بستگی دارد، اظهار داشت: متأسفانه در طول یک سال اخیر قیمت مواد اولیه تولید از جمله مس، فولاد و مواد پتروشیمی رشد قابل توجه داشته که همین موضوع باعث رشد قیمت ها در انواع محصولات لوازم خانگی شده است.
شعارسال : دبیرکل انجمن صنایع لوازم خانگی با اعلام اینکه در حال حاضر تولیدکنندگان با رکود بازار روبه رو هستند و قدرت خرید مردم هم کاهش یافته است، گفت: تولیدکنندگان تمایل زیادی برای کاهش قیمت دارند اما مواد اولیه همچنان گران است.
حبیب الله انصاری  با اشاره به اینکه قیمت لوازم خانگی به عوامل تولید بستگی دارد، اظهار داشت: متأسفانه در طول یک سال اخیر قیمت مواد اولیه تولید از جمله مس، فولاد و مواد پتروشیمی رشد قابل توجه داشته که همین موضوع باعث رشد قیمت ها در انواع محصولات لوازم خانگی شده است.
وی افزود: با روند کاهشی قیمت ارز تولیدکنندگان لوازم خانگی نیز تمایل به کاهش قیمت ها را دارند اما متأسفانه بخشی از مواد اولیه آنها با ارز گران ثبت سفارش شده که این امر کاهش قیمت‌ها را برای تولیدکنندگان سخت می‌کند.
دبیرکل انجمن صنایع لوازم خانگی، تصریح کرد: تولیدکنندگان از اوایل سال جاری درخواست افزایش قیمت‌ها را مطرح و در نهایت مجوز افزایش 9.6 درصدی قیمت ها را دریافت کردند. اما این مجوز متناسب با افزایش هزینه‌ها، کمبود نقدینگی و کاهش حجم تولید نبود  به همین دلیل اوایل شهریور ماه امسال قیمت لوازم خانگی آزاد شد.
وی با اعلام اینکه در حال حاضر تولیدکنندگان با رکود بازار روبه رو هستند و قدرت خرید مردم هم کاهش یافته است، گفت: تولیدکنندگان امروز با حداقل سود فعالیت می‌کنند و مجبور به کاهش حجم تولید شده اند.
انصاری با اعلام اینکه تولیدکنندگان  تمایل زیادی با کاهش قیمت ها دارند، افزود: برای اجرایی شدن این موضوع باید تصمیمات لازم برای کاهش قیمت مواد اولیه از جمله فولاد اعمال شود.

شعارسال، بااندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 3دی 1397، کد خبر:1905593،www.tasnimnews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین