پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۷۹۴۲۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۱ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۷
علی امیرسوادکوهی، رئیس انجمن مراقبت‌های ویژه از کمبود تخت‌های مراقبت‌های ویژه در ایران خبر داد. وی افزود: با وجود کمبود تخت‌های مراقبت‌های ویژه اما سعی می‌کنیم بهترین خدمات را به مردم ارائه دهیم.

شعار سال: علی امیرسوادکوهی در آستانه برگزاری ششمین کنگره بین‌المللی مراقبت‌های ویژه اظهار داشت: ۷۸۰۰ تخت مراقبت‌های ویژه در کشور داریم و کمبود ۵۰ درصدی در این زمینه وجود دارد البته این نسبت به کل تخت‌های داخل کشور و نه استاندارد کشورهایی همچون فرانسه است.

وی افزود: با وجود کمبود تخت‌های مراقبت‌های ویژه اما سعی می‌کنیم بهترین خدمات را به مردم ارائه دهیم.

رئیس انجمن مراقبت‌های ویژه خاطرنشان کرد: مراقبت‌های ویژه، ‌رشته جوانی است. از لحاظ علمی در این حوزه در منطقه در رتبه دوم قرار داریم و امیدواریم وزارت بهداشت کمک‌های بیشتری را در این زمینه انجام دهد تا موفقیت‌های بیشتری حاصل کنیم، البته تحریم‌ها و شرایط اقتصادی موجود وضعیت نامساعدی را ایجاد کرده ولی ما سعی می‌کنیم بهترین خدمات را به مردم علی‌رغم این مشکلات ارائه دهیم.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت همشهری، تاریخ انتشار 8 دی 97، کد مطلب: 426887، www.hamshahrionline.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۵۰ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۱
0
0
متاسفانه بعضی از فوق تخصص های مراقبت ویژه هر روز در یک بیمارستان کشیک میدهند و پول (شیفت و تخت روز ) دریافت میکنند. درصورتیکه اگر در یک یا دومرکز ثابت بودند تمرکز و پیگیری بهتری از بیماران یک بخش انجام میشود. بهتر است هیچ فردی امکان خرید بیش از یک سهام بخش ویژه در مرکز خصوصی نداشته باشد تا این بخش ها انحصاری نشوند. اگر سخنرانان خارجی بصورت انلاین سخنرانی میکردند در این شرایط اقتصادی صرفه جویی بیشتری در هزینه بلیط و هتل انجام میشد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین