پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۱۷۹۴۵۱
تاریخ انتشار : ۱۱ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۵
جزییات و ترکیب میزان بدهی بانک‌ها نشان می‌دهد که بانک‌های خصوصی و خصوصی شده یا غیردولتی با ۱۰۱هزار میلیارد تومان، بانک‌های تخصصی با بیش از ۴۵هزار میلیارد تومان و بانک‌های تجاری با ۳۹۰۰میلیارد تومان، به ترتیب از بیشترین بدهی به بانک مرکزی برخوردار بوده‌اند.

شعار سال: جزییات و ترکیب میزان بدهی بانک‌ها نشان می‌دهد که بانک‌های خصوصی و خصوصی شده یا غیردولتی با ۱۰۱هزار میلیارد تومان، بانک‌های تخصصی با بیش از ۴۵ هزار میلیارد تومان و بانک‌های تجاری با ۳۹۰۰میلیارد تومان، به ترتیب از بیشترین بدهی به بانک مرکزی برخوردار بوده‌اند.

بیشترین رقم این بدهی متعلق به بانک مسکن است که نزدیک به ۴۱ هزار میلیارد تومان به بانک مرکزی بدهکار است و بزرگ‌ترین بانک بدهکار به بانک مرکزی محسوب می‌شود.

غیر از بانک مسکن که به خاطر مسکن مهر در دولت احمدی‌نژاد، بدهی سنگین ۴۱هزار میلیارد تومانی به بانک مرکزی دارد، بقیه بانک‌های دولتی و تخصصی، بدهی کمی به بانک مرکزی دارند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبرخوان قطره، تاریخ انتشار 8 دی 97، کد مطلب: -، www.ghatreh.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین