پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۲۹۷۳۳۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۲
مطابق تصویر فوق صورت های مالی بانک مسکن طی سال های 92-96 منتشر نشده و در سال 1397، بشکل ناقص ارایه شده استو منتظر انتشار توضیحات مدیران این بانک هستیم.
شعار سال : انتشار صورت مالی حسابرسی شده بانک‌ها به صورت عمومی، عملکرد یک ساله بانک‌ها در حوزه پولی و میزان پایبندی آن‌ها به قوانین مربوطه را مشخص می‌کند. براساس بخشنامه‌های بانک مرکزی، بانک‌ها موظف هستند تا پایان تیرماه هر سال، صورت مالی حسابرسی شده سال گذشته خود را در دسترس عموم قرار دهند.

با این وجود، بررسی وضعیت انتشار صورت‌های مالی بانک‌ها در سال‌های ۹۲ تا ۹۷ نشان دهنده تخلف فراوان اکثر بانک‌ها از انتشار به موقع این اطلاعات است. همچنین بررسی‌های صورت گرفته نشان می‌دهد بیشترین تاخیر در انتشار این اطلاعات مربوط به بانک‌هایی با بدترین وضعیت کفایت سرمایه (بانک‌های زیان ده) است.

کدام بانک ها با تاخیر صورت مالی را منتشر کردند؟!

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار:۱۰ شهریور ۱۳۹۹، کدخبر: farsnews.ir،۱۳۹۹۰۶۰۶۰۰۰۵۵۲
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
France
۱۲:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۱
0
0
بانک پاسارگادو خاورمیانه به نظر بهترین بانک ها از لحاظ کفایت سرمایه و به موقع صورت مالی دادن هستند
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین