پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۷۹۶۳۳
تاریخ انتشار : ۱۱ دی ۱۳۹۷ - ۲۳:۳۰
احمد نجفی:اگر بازیگری در این نوع فیلم ها حتی اگر بازی هم کند، بنا به نوع نگاه شما را تحریم و تخریب می کنند، آن عوامل بر سر کار هستند و ارشاد پشتیبان آن ها بوده است البته حالا اگر ما حرف بزنیم آیا کسانی که مافیای کثیف سینما را تشکیل داده اند گوش می کنند؟

شعارسال:احمد نجفی  درباره حواشی به وجود آمده درباره فیلم قلاده های طلا و تخریب هایی که علیه این فیلم صورت گرفته است، گفت: گروهی مالخور سینما شدند و در حال کار هستند و حاضر نیستند به این نوع فیلم ها توجه کنند، و علاوه بر این که فیلم را تخریب می کنند حاضر هستند صاحب اثر را هم نابود کنند.

وی افزود: اگر بازیگری در این نوع فیلم ها حتی اگر بازی هم کند، بنا به نوع نگاه شما را تحریم و تخریب می کنند، آن عوامل بر سر کار هستند و ارشاد پشتیبان آن ها بوده است البته حالا اگر ما حرف بزنیم آیا کسانی که مافیای کثیف سینما را تشکیل داده اند گوش می کنند؟

نجفی ادامه داد: کسانی که فیلم های چرک و کثیف و منفی و انتقاد از نظام و فرهنگ و سیاست می سازند، مشخص هستند چه کسانی هستند که علیه فیلم هایی مانند قلاده های طلا کار می کنند.

این بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون در ادامه گفت: کسانی هستند که سینما را اشغال کردند و هر کسی فیلمی خلاف آن ها بسازد، او را تخریب می کنند، مطبوعات و فضای مجازی هم پشتیبان آن هاست و از آن ها حمایت می کند.

احمد نجفی ادامه داد: ریشه تخریب را باید در سرانی پیدا کرد که فیلم های سخیف را تولید می کنند و همین افراد هستند که فیلم هایی مانند قلاده های طلا را می کوبند، این افراد می خواستند سینما را به این روز بکشند که الان هستیم بنابراین هر فیلمی که حرفی برای گفتن داشته باشد نابود می کنند و این کار یه برنامه ریزی درونی است که همه می دانند.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از سایت خبری صبح زاگرس ، تاریخ:10 دی 1397 ، کدخبر:www.sobhezagros.ir ، 114117

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین