پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۸۰۰
تاریخ انتشار : ۰۶ آبان ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۸
نماینده مردم رشت در جمع کسبه بازار با بیان اینکه برای حل این موضوع از نیروی انتظامی و دستگاههای مربوط مشکل را جویا شدم، اظهار کرد: کاری که اکثر مردم از آن ناراضی هستند، حتما اشتباهی در آن است، اگر هم اشتباه نباشد پس مردم توجیه نیستند.


شعارسال: اختصاصی‌ خزر؛در بسیاری از شهرهای دنیا در اینگونه موارد تردد را قطع نکرده اند بلکه فقط محدودیت هایی را در نظر گرفته اند.

جبار کوچکی نژاد تصریح کرد: شهرداری باید در جهت آسایش مردم گام بردارد و همه باید این مورد را بپیذیرند.

وی با تاکید بر اینکه در پروژه مذکور همگان تایید خواهند کرد که باید رفاه مردم در نظر گرفته شود، یادآور شد: در بسیاری از شهرهای دنیا در اینگونه موارد تردد را قطع نکرده اند بلکه فقط محدودیت هایی را در نظر گرفته اند.

نماینده مردم رشت با بیان اینکه انتظار داشتم تا تا کسبه بازار از طریق صنف هایشان اقدام کنند، تصریح کرد: صنف ها تجمیعی از بازاریان رشت هستند، آنها می توانند ورود کنند و مباحث را با نیروی انتظامی و دستگاه های مرتبط در میان بگذارند تا بتوانند به یک راه حل مناسب برسند. صنوف می توانند نسبت به حقی که از آنها ضایع شده است اعتراض کنند و این حقوق در نظام جمهوری اسلامی پیش بینی شده است.

کوچکی نژاد افزود: باید روشی اتخاذ شود تا هم رفاه مردم و رفاه بازار تامین شود و هم کسب و کار تعطیل نشود.

وی با تصریح بر اینکه باید هر چه زودتر مشکلات موجود مرتفع شود، خاطرنشان کرد: اگر این مورد حل نشود و برخی افراد حرف زور بگویند می توان از طریق وزیر کشور و نهادهای نظارتی موضوع را پیگیری کرد.

نماینده مردم رشت با اشاره به عقب ماندگی شهر رشت از توسعه خاطرنشان کرد: پروژه قطار شهری از سال 90 که بنده در کمیسیون تلفیق عضو بودم تصویب شد. در کتابچه بودجه کشور شهرهای قم، اصفهان، شیراز، کرمانشاه و رشت برای قطار شهری بودجه پیش بینی شده است. اما هنوز در رشت هیچ اقدامی صورت نگرفته است.

کوچکی نژاد افزود: برای پیگیری قطار شهری رشت 2 سال پیش وزیر کشور را به مجلس احضار کردم، وزیر 3 ماه فرصت خواست طرح جامع حمل و نقل رشت را تصویب کنند تا از بودجه یک هزار میلیاردی که در کشور استفاده می شود، رشت هم بهره گیرد.

وی ادامه داد: اما با گذشت 2 سال هنوز اتفاقی در این مورد نیافتاده است. به همین منظور جلساتی را با شهرداران گذشته برگزار کردیم تا پیگیر این موضوع باشند.

نماینده مردم رشت اظهار کرد: همان زمان که پروژه در کرمانشاه و قم تصویب شد، در رشت هم تصویب شد. بیش از 50 درصد پروژه در کرمانشاه و قم اجرا شد اما در رشت صفر است.

کوچکی نژاد تصریح کرد: مجدد از وزیر کشور سوال خواهم کرد که چرا با وجود گذشت 2 سال شهرداری، شورای شهر و استانداری هنوز کاری نکردند؟ در صورتی که این پروژه از سال 90 در ردیف بودجه می آید، بنده هم مراقبت می کنم که دولت حذف نکند اما در استان پیگیری نمی شود.

وی افزود: بنده از مسئولین شهر و استان درخواست دارم تا مطالعات لازم را انجام دهند، فرم 215 را گرفته و پروژه قطار شهری را شناسنامه دار کنند تا بتوانند بودجه آن را دولت دریافت کنند.

نماینده مردم رشت با بیان اینکه شهرهای بزرگی مثل تبریز و اصفهان از این طریق بخشی از مشکلات شان حل کرده اند، اظهار کرد: به شهردار رشت اعلام کردم که اگر می خواهید به عمران و حمل و نقل این شهر کمک کنید پروژه قطار شهری را دنبال کنید.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از وبسایت خزرآنلاین ، تاریخ انتشار 29 مهر 1394،کد مطلب: 76793:www.khazaronline.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین