پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۱۸۰۵۵۶
تاریخ انتشار : ۱۶ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۰
مصطفی کواکبیان در گفتگوی ویژه خبری افزود: هیچ تضمینی برای حل مشکلات بانکی با پیوستن به FATF نیست اما پیوستن به آن بهانه ها را از طرف مقابل می گیرد.وی ادامه داد: نپیوستن به این کنوانسیون بین المللی باعث می شود که هیچ کشوری با ایران تعاملات بانکی نداشته باشد.
شعار سال : کواکبیان نماینده مجلس گفت: هیچ تضمینی برای حل مشکلات بانکی با پیوستن به FATF نیست، ولی پیوستن به آن بهانه‌ها را می‌گیرد.
مصطفی کواکبیان در گفتگوی ویژه خبری افزود: هیچ تضمینی برای حل مشکلات بانکی با پیوستن به FATF نیست اما پیوستن به آن بهانه ها را از طرف مقابل می گیرد.
وی ادامه داد: نپیوستن به این کنوانسیون بین المللی باعث می شود که هیچ کشوری با ایران تعاملات بانکی نداشته باشد.
وی گفت: FATF هیچ ارتباطی با برجام و تحریم ها ندارد.کواکبیان افزود: نپیوستن به FATF به معنای خودتحریمی است.
وی گفت: با شروطی که در مجلس تصویب کرده ایم نباید به هیچ وجه از پیوستن به FATF هراسی داشته باشیم.این نماینده مجلس افزود: مسئولان تمامی بانک های کشور معتقدند در صورتی که به FATF نپیوندیم مشکلاتشان حل نخواهد شد.
کواکبیان گفت: ذات تقابلی امریکا با انقلاب اسلامی از بین نمی رود اما در صورت تصویب FATF برگ برنده در دست ما خواهد بود.وی افزود: بر اساس شروطی که در مجلس مشخص کرده ایم در صورتی که با اجرای FATF قانون اساسی و منافع ملی مان زیر سؤال برود از آن خارج خواهیم شد.
کواکبیان گفت: تأکید کرده ایم که اگر شروط ما را نپذیرند به هیچ وجه به FATF نخواهیم پیوست.
وی افزود: تا کنون هیچ مقام نظامی در مورد نپیوستن به FATF سخن نگفته است.

شعار سال ، بااندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار : 16 دی 1397، کدخبر :1915968،www.tasnimnews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین