پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۸۰۹۰۱
تاریخ انتشار : ۱۷ دی ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۲
عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: بزرگ‌ترین سرمایه‌گذار ایران برای اتمام پروژه راه آهن همدان-سنندج که نیازمند یک‌هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان پول لازم است، اعلام آمادگی کرد.
شعار سال: عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: بزرگ‌ترین سرمایه‌گذار ایران برای اتمام پروژه راه آهن همدان-سنندج که نیازمند یک‌هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان پول لازم است، اعلام آمادگی کرد.

سیداحسن علوی عضو کمیسیون عمران مجلس ، با اشاره به آخرین وضعیت پروژه راه آهن همدان-سنندج اظهار داشت: خوشبختانه اخیراً بزرگ‌ترین سرمایه‌گذار ایران برای تکمیل مسیر پروژه راه آهن همدان تا سنندج و مسیر باشماق اعلام آمادگی کرده و طی ملاقاتی که با استاندار کردستان داشتیم، وی نیز از این اقدام استقبال و موافقت کردند و بلافاصله صورتجلسه امضاء شد.

وی افزود: خوشبختانه پس از پیگیری‌های لازم، وزیر و معاونین راه و شهرسازی نیز در این‌باره موافقت کردند و خود سرمایه‌گذار نیز برای اتمام پروژه راه آهن همدان-سنندج-مرز باشماق آمادگی کامل اعلام کرده‌اند.

نماینده مردم شهرستان‌های سنندج، دیواندره و کامیاران در مجلس با تاکید بر استفاده از ظرفیت‌های بخش خصوصی  تصریح کرد: برای اتمام پروژه راه آهن همدان-سنندج یک‌هزار و 200 میلیارد تومان پول لازم است که این فرد سرمایه‌‌گذار برای این کار اعلام آمادگی کرده است.

وی خاطرنشان کرد: انجام برخی از پروژه‌ها در استان به‌دلیل موقعیت جغرافیایی و توپوگرافی منطقه و وجود معارضان مقداری هزینه‌بر است اما باید همه با هم برای توسعه کردستان همکاری لازم را داشته باشیم.

علوی تاکید کرد: باید باهر مدیر و هر فردی که بر سر راه سرمایه‌گذاران مانع تراشی می‌کند، برخورد قاطع شود.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 17 دی 1397، کدخبر:  1917202 ، www.tasnimnews.com
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین