پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۸۱۱۳۹
تاریخ انتشار : ۱۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۷
نماینده مردم همدان، فامنین و قهاوند در مجلس شورای اسلامی گفت: یارانه‌ها باید برای مدّت مشخصی استانی شود و سپس برای تأمین منابع به مرکز بازگردد.

شعارسال:نماینده مردم همدان، فامنین و قهاوند در مجلس شورای اسلامی گفت: یارانه‌ها باید برای مدّت مشخصی استانی شود و سپس برای تأمین منابع به مرکز بازگردد.

امیر خجسته با حضور درخصوص استانی‌کردن یارانه‌ها اظهار کرد: معتقدم یارانه‌ها باید مدتی استانی شده تا کمبودها در این زمینه برطرف شود و دوباره متمرکز شده و به مرکز بازگردد؛ چراکه این موضوع هم نقاط ضعف و هم نقاط قوت دارد.

وی ادامه داد: اطلاعات همه را داریم، وقتی می‌توانیم شخصی مانند ریگی را ۲ هزار کیلومتر آن‌سوی مرزها سوار بر هواپیما دستگیر کنیم، قاعدتاً اطلاعات اشخاص را داریم؛ اما اینکه چرا تاکنون این اطلاعات برای بررسی تعیین تکلیف نشده است، ناشی از قصور برخی مسئولان است.

نماینده مردم همدان، فامنین و قهاونددر مجلس شورای اسلامی گفت: بنابراین بهتر است که یارانه‌ها استانی شود و استان‌ها در مدّت معین و مشخص، موضوع را تعیین تکلیف کنند و سپس دوباره به مرکز بازگشته و در تهران و از نهاد مرکزی مدیریت شوند.

خجسته تصریح کرد: نظر ما این است که یارانه‌ها پس از مدّتی به مرکز بازگردد و منابع آن از مرکز تأمین شود تا استان‌ها با مشکلات و چالش‌های تأمین یارانه‌ها مواجه نشوند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری آنا، تاریخ انتشار17 دی 97 ، کد خبر: 350130، ana.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین