پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۸۱۹۱
تاریخ انتشار : ۰۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۷:۵۸
منتخب مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه آرای منتخبان مستقل در انتخاب رئیس مجلس دهم بسیار اثرگذار است، گفت: انتظار مردم تغییر در ریاست مجلس است.

شعارسال:

جلال میرزایی اظهار داشت: جامعه به تغییر رای داده و آنچه که انتظار دارند این است که در ریاست مجلس دهم نیز تغییر ایجاد شود.

وی با بیان اینکه هدف مجلس باید قانونگذاری و نظارت دقیق بر وزارتخانه‌ها و استان‌ها باشد، افزود: اگر نظارت به درستی و البته هدفمند نباشد به طور قطع به هدف خود نمی‌رسیم.

منتخب مردم ایلام، شیروان چرداول، مهران، ایوان، ملکشاهی در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: با توجه به جلساتی که در روزهای گذشته داشته‌ایم و اینکه رفتارهای نمایندگان و منتخبان مردم را دیده‌ام احتمال می‌دهم که لاریجانی بیش از 100 رای اصولگرایان را به دست آورد و عارف نیز 120 تا 130 رای اصلاح‌طلبان را برای انتخاب ریاست مجلس دهم از آن خود ‌کند.

وی گفت: آنچه که در این میان بر انتخاب رئیس جدید مجلس دهم اثر‌گذار است آرای منتخبان و نمایندگان مستقل است که 45 تا 55 رای دارند و این نمایندگان می‌توانند با آرای خود در انتخاب رئیس جدید مجلس دهم اثرگذار باشند.

میرزایی خاطرنشان کرد: مجلس دهم نباید مانند گذشته مشغول قانونگذاری شود و نظارت را فراموش کند و اگر مجلس دهم نیز اینگونه برخورد کند به طور قطع با انباشت قانون مواجه می‌شویم و از نظارت فاصله می‌گیریم.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 6 خرداد 1395، کدخبر: 1084152 www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین