پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۸۱۹۸۷
تاریخ انتشار : ۲۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۷
روچیلد به شاه انگلستان پیشنهاد می‌دهد، نیمی از گندم و جوی تولید شده در ایران که به مصرف دام می رسد را در تابستان با قیمت پایین بخریم و احتکار کنیم. با اینکار مردم تا زمستان ذخیره غله خود را مصرف خواهند کرد و از طرفی دیگر غذایی برای دام هایشان در بازار در دسترس نیست. بنابراین مجبور خواهند شد دام هایشان برای تهیه غذا ذبح کنند.
شعار سال : سیاست کثیف و قدیمیِ مهندسی قطحی که روباه پیر در آن یکه‌تاز است! بخش هایی از فیلم یتیم خانه ایرانیان که خاطرات سر روچلید انگلیسی را به تصویر کشیده است! در این سکانس روچیلد به شاه انگلستان پیشنهاد می‌دهد، نیمی از گندم و جوی تولید شده در ایران که به مصرف دام می رسد را در تابستان با قیمت پایین بخریم و احتکار کنیم. با اینکار مردم تا زمستان ذخیره غله خود را مصرف خواهند کرد و از طرفی دیگر غذایی برای دام هایشان در بازار در دسترس نیست. بنابراین مجبور خواهند شد دام هایشان برای تهیه غذا ذبح کنند.
و از آنجایی که حمل و نقل در ایران با استفاده از چهارپایان انجام می شود با ذبح آنها، دیگر امکان تهیه غله فراهم نخواهد شد!
تعداد بازدید : 99



شعار سال، بااندکی اضافات و تلخیص برگرفته از کانال واحد مطالعات امنیت غذایی


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین