پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۸۲۵۱۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۳
مدیرکل اتباع سازمان تامین اجتماعی گفت:سه ونیم میلیون ایرانی شاغل در خارج از کشور فعالیت می کنند که ازاین تعداد ۳۰ هزار نفر بیمه شده هستند.

شعار سال:مدیرکل اتباع سازمان تامین اجتماعی گفت:سه ونیم میلیون ایرانی شاغل در خارج از کشور فعالیت می کنند که ازاین تعداد ۳۰ هزار نفر بیمه شده هستند.

احمدرضا خزاعی تصریح کرد: تشکیل اداره کل اتباع از شهریور سال ۹۴ بوده است و این اداره کل در سه بخش شامل بیمه اتباع خارجی، بیمه ایرانیان خارج از کشور و انجام توافقنامه های دوجانبه وچندجانبه فعالیت می کند. و مبنای قانونی بیمه اتباع خارجی ماده ۵ قانون تامین اجتماعی است.

وی خاطرنشان کرد: ۹۰درصد اتباع خارجی افغانستانی هستند که از این آمار، یک و نیم درصد اتباع خارجی درهرمزگان حضور دارند و شامل ۲۴ هزار و ۱۹۵ افغانستانی است.

خزاعی ادامه داد: ازسال ۵۴ لغایت ۹۴ تعدادبیمه شدگان خارجی ۳ هزار و ۳۰۰ بوده است اما با تلاش‌هایی که انجام گرفته ازسال ۹۴لغایت ۹۷ این تعداد به ۴۳هزار نفررسیده است.

وی گفت: از۴۳هزار نفر بیمه شده اتباع خارجی ۷۵درصد که شامل ۳۲هزار نفر هستند مجرد و فاقد تبعی هستند.

مدیرکل اتباع تامین اجتماعی اظهارداشت: افرادی که که دارای پروانه کارنیستند ولی دارای اقامت قانونی هستند می توانند از طریق بیمه اختیاری یا زنان خانه دار بیمه شوند.

وی در خصوص بیمه ایرانیان خارج ازکشور یادآور شد: سه ونیم میلیون ایرانی شاغل در خارج از کشور فعالیت دارند که ازاین تعداد ۳۰ هزار نفر بیمه شده هستند.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر ، تاریخ انتشار24دی 97، کدخبر: 4512509، www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۴۳ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۵
0
0
باید ایران خارج از کشور رو بیمه هم بکنیم، یارانه میگیرن بیمه هم میشن؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین