پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۸۳۰۴۰
تاریخ انتشار : ۲۷ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۵
استاندار خوزستان گفت: سازمان آب و برق به صورت اضطراری و بر اساس اصول پدافند غیرعامل خطوط انتقال را اصلاح‌کرده و مسیر تأمین آب آشامیدنی مردم اهواز فراهم شده است.

شعار سال: غلامرضا شریعتی با اشاره به اقدامات انجام‌شده برای رفع مشکل قطع آب و کاهش فشار آن در اهواز اظهار کرد: سازمان آب و برق خوزستان تأمین آب، پمپاژ و تعمیرات خطوط انتقال آب را از طریق کانال سلمان به عهده گرفته است. وی افزود: سازمان آب و برق به صورت اضطراری و شبانه‌روز و براساس اصول پدافند غیرعامل خطوط انتقال را اصلاح کرده و مسیر تأمین آب آشامیدنی مردم اهواز فراهم شده است.

استاندار خوزستان تصریح کرد: شرکت آب و فاضلاب اهواز نیز موظف و مکلف به جمع‌آوری و انتقال فاضلاب‌های ورودی از کانال سلمان به شبکه جمع‌آوری فاضلاب اهواز شده تا آبی که از کانال سلمان قرار است منتقل شود پاک، بهداشتی و باکیفیت باشد.

شریعتی در پایان گفت: کار به سرانجام رسیده و پمپ‌ها از چهارشنبه هفته قبل به کار افتاده و ایستگاه پمپاژ تصفیه‌خانه علی ابن مهزیار راه افتاده تا مشکل آب شرب شرق اهواز را حل کند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار 24 دی 97، کد مطلب: 4512235، www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین