پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۸۳۴۴۵
تاریخ انتشار : ۲۹ دی ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۸
مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: پاداش بازنشستگان سال ۱۳۹۶ که از مهم‌ترین معوقات اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل به شمار می‌رود تسویه شد.

شعارسال: احمد ناصری اظهار داشت: با توجه به پیش‌بینی لایحه بودجه سال 1398 که به مجلس شورای اسلامی تقدیم شده است فرهنگیان بازنشسته سال 1397 نیز با تصویب لایحه بودجه سال 98 پاداش خود را دریافت خواهند کرد.

وی با بیان اینکه تعمیر و تاسیس مدارس همه ساله ادامه دارد افزود: هر سال تعدادی از مدارس استان که در اولویت بهسازی و تعمیر قرار دارند انتخاب می شود و بر اساس اعتباراتی که به تعمیر و تجهیز مدارس استان تخصیص یافته است مورد بازسازی و تجهیز قرار می‌گیرند.

ناصری به استهلاک مدارس اشاره کرد و ادامه داد: با توجه به استهلاک مدارس، آموزش و پرورش سعی دارد که روند تاسیس و تعمیر مدارس تداوم پیدا کند و هیچ گاه متوقف نشود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل ضمن اشاره به نوسازی و تجهیز مدارس در استان اردبیل خاطرنشان کرد: طبق اولویت بندی ، مهم ترین کاری که در راستای تعمیر و تجهیز مدارس استان اردبیل انجام می شود علاوه بر تعمیر ، تجهیز مدارس به تجهیزات عمومی و تخصصی می باشد.

وی اضافه کرد: تجهیزات تخصصی که شامل تجهیزات آزمایشگاهی و کارگاه های هنرستان ها می باشد با اعتباری بالغ بر 7 میلیارد ریاد تهیه شده اند که 3 کاروان از آن به مدارس شهرستان پارس آباد مغان رسیده است.

ناصری در ادامه گفت: بمناسبت چهلمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ، 42 پروژه در حوزه آموزش و پرورش که با همت اداره کل نوسازی،توسعه و تجهیز مدارس استان اردبیل و خیرین مدرسه ساز احداث شده اند افتتاح خواهند شد.

وی با اشاره به پروژه های قابل افتتاح حوزه آموزش و پرورش استان تصریح کرد: این پروژه ها شامل فضا های آموزشی ، پرورشی و ورزشی می باشد که امسال 7 سالن ورزشی در استان اردبیل و 1 واحد آموزشی در شهرستان پارس آباد افتتاح و بهره برداری خواهد رسید.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 27دی1397 ، کدخبر: 1924830: www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین