پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۸۳۹۱۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۹
محمود شکری صبح امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه شرکت چوکا یک شرکت زیان ده بود اظهار کرد: شرکت چوکا در چند ماه اخیر به سود رسید و برخی از مشکلاتش حل شد.

شعار سال: وی با اشاره به اینکه در شرکت چوکا در اصل سهام‌داران، حقوق پرسنل را پرداخت می‌کردند افزود: در ماه‌های گذشته بعد از جلسات متعدد با سهام‌داران هزینه‌های شرکت تهیه می‌شد.

نماینده مردم تالش، رضوانشهر و ماسال در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تا این لحظه هنوز دو ماه حقوق کارگران شرکت چوکا پرداخت‌نشده است گفت: در حال رایزنی هستیم تا به‌زودی حقوق مانده کارگران نیز پرداخت شود.

شکری با اشاره به مشکلات موجود در شرکت جنگل شفارود بیان کرد: در جنگل شفارود باید قانون توقف برداشت از جنگل، شکستن و ریشه‌کن شدن به مجری طرح داده شود.

وی با بیان اینکه امسال قراردادی بسته شد تا حقوق پرسنل و قرق بانان را خود منابع طبیعی پرداخت کند افزود: تاکنون در رابطه با حقوق کارکنان کم‌کاری و خلاف قرارداد عمل شده است.

نماینده مردم تالش، رضوانشهر و ماسال در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه شرکت شفارود بیش از پنج میلیارد تومان بدهکاری دارد تصریح کرد: کارگران این شرکت به مدت پنج ماه است که حقوق نگرفته‌اند و این موضوع به رئیس مجلس منتقل‌شده و از وزیر نیز سؤال شده است.

شکری با اشاره به اینکه پیگیر هستیم تا هفته‌های آینده بخش قابل‌توجه ای از حقوق‌ها پرداخت شود افزود: اگر اعتبار پنج میلیارد تومانی دریافت شود حدود سه ماه از حقوق‌ها پرداخت می‌شود.

وی با بیان اینکه منابع سد شفارود فاینانس است گفت: منابع سد شفارود وابسته به خارج از کشور است و باید اینجا کار انجام شود و صورت‌وضعیت به پیمانکار در چین ارسال شود تا اعتبار تأمین شود.

نماینده مردم تالش، رضوانشهر و ماسال در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: فاینانس سد شفارود فروردین ۹۷ به پایان رسید اما یک سال دیگر تمدید شد و خسارت این تمدید را پرداخت کردیم.

شکری با بیان اینکه تأخیر در اتمام پروژه به دلیل ضعف کارفرمای ایرانی بود تصریح کرد: تاکنون فقط ۲۸ درصد در بخش فاینانس این پروژه پیشرفت داشتیم و برخی از ماشین‌آلات این پروژه نیز هنوز از بندر انزلی ترخیص نشده است.

وی با اشاره به اینکه قبل از انقلاب چیزی مانند خدمات عمومی در روستاها نداشتیم بیان کرد: اکنون تمام روستاهای بالای ۱۰ خانوار ما برق‌دارند و فقط روستای اولاسبلانگاه مشکل برق دارد که به‌زودی برطرف می‌شود.

نماینده مردم تالش، رضوانشهر و ماسال در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه اکثر روستاهای ما خانه بهداشت دارند گفت: تعداد پزشکان خانواده در مراکز بهداشت زیاد شده است.

شکری با بیان اینکه بیمارستان رضوانشهر افتتاح شد افزود: کارگران شبانه‌روزی در حال کار هستند تا بیمارستان تالش در دهه فجر افتتاح شود و در ماسال نیز برای بخش مانده پروژه اعتبار گرفتیم تا به‌زودی افتتاح شود.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از وبسایت رویداد گیلان، تاریخ 29 دی 97، کد مطلب: 27057: www.rooydadegilan.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۰۵ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۱
0
0
همه شرکتهازیان ده هستند فکر کنم شرکتهای که اقایان نمیتونن ازش به میزان کافی بخورن میشه زیان ده
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین