پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۸۳۹۳۶
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۳
عضو کمیسیون تلفیق لایحه بودجه ۹۸ گفت: در تبصره ۱۸ بودجه سال ۹۸ قریب به ۷۰ هزار میلیارد تومان منابع برای حل مشکل بیکاری درنظر گرفته شده است.

شعار سال : هادی قوامی در بجنورد، در خصوص توجه به مشکل بیکاری در بودجه سال 98، اظهار داشت: در تبصره 18 بودجه سال 98 قریب به 70 هزار میلیارد تومان منابع برای حل مشکل بیکاری درنظر گرفته شده است.

وی با تاکید براینکه مسئله بیکاری از معضلات اول استان است، افزود: بهره‌مندی استان از این 70هزار میلیارد تومان در گرو پروژه‌ها و طرح‌هایی است که مدیران استان باید به نمایندگان و مجلس معرفی کنند.

قوامی ‌تصریح کرد: تلاش مدیران اجرایی استان به خصوص بخش صنعت و کشاورزی باید دوچندان شود تا بتوان بهره کافی از این اعتبارات را داشته باشیم.

بازگشت بودجه‌ها، عدم ارائه پروژه‌های تاثیر گذار بر افزایش میزان اشتغال و فراوانی پروژه‌های نیمه کاره، از مواردی است که باعث شده است تا هرساله بر تعداد بیکاران استان افزوده شود.

این امیدواری وجود دارد با ورود استاندار جدید و جدیت ایشان در برخورد با کم‌کاری‌های فراوانی که در حوزه مدیریتی استان وجود دارد، مرهمی بر این زخم کهنه استان باشد.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از  خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار:  1بهمن 1397 ، کدخبر:1927459 ،www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۴۹ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۱
0
0
دولت بودجه تامین کنه قوانین دست و پا گیر کسب و کار رو از بین ببره مشکل بیکاری کلا از بین میره
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۰۲ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۱
0
0
این بودجه را واقعا اگه بیکاری خرج کنید این وضعیت اشتغال در جامعه نیست
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین