پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 25
کد خبر: ۱۸۴۰۳
تاریخ انتشار : ۱۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۶
معاون وزیر و رئیس سازمان مدارس غیردولتی و توسعه مشارکت های مردمی و خانواده وزارت آموزش و پرورش از راه اندازی مراکز غیردولتی پرورشی در کشور خبر داد.
شعار سال: به گزارش روز یکشنبه روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان مرضیه گرد در نشست شورای آموزش و پرورش استان کرمان با بیان اینکه نقش موثر آموزش و پرورش در توسعه و تعالی کشور انکار ناپذیر است افزود: مردم باوری و راستگویی به مردم، مهترین شعار دولت تدبیر و امید و استفاده از مشارکت های مردمی در آموزش و پرورش یک امر حیاتی و اجتناب ناپذیر است.

وی اظهار کرد: آن افرادی که در صدد تخریب آموزش و پرورش در بخش خصوصی سازی هستند باید بدانند کیفیت بخشی به فعالیت های آموزشی و پرورشی، مهمترین هدف آموزش و پرورش از خصوصی سازی مدارس است.

گرد افزود: طرح خرید خدمات آموزشی به عنوان رویکردی جدید در زمینه مشارکت های مردمی آموزش و پرورش مطرح است و با اجرای این طرح کمبود نیروی انسانی متخصص از قبیل مربی پرورشی، بهداشت و تربیت بدنی در مدارس مجری طرح رفع می شود.

رئیس سازمان مدارس غیردولتی و توسعه مشارکت های مردمی و خانواده وزارت آموزش و پرورش تاکید کرد: کرمان یکی از موفق ترین استان ها در طرح خرید خدمات آموزشی از نظر کمی و کیفی است.

وی افزود: فعالیت های آموزش و پرورش استان کرمان در زمینه کیفیت بخشی به فعالیت های آموزشی و پرورشی در دو سال اخیر در این وزارتخانه چشمگیر است.

گرد از شورای موسسان به عنوان بازوی توانمند مسئولان آموزش و پرورش نام برد و بیان کرد: استفاده از ظرفیت شورای آموزش و پرورش در راستای کیفیت بخشی به اهداف پرورشی و آموزشی ضروری است.

وی از انعقاد تفاهم نامه همکاری با شورای عالی استان ها، سازمان مدیریت برنامه ریزی و وزارت مسکن در راستای رفع مشکلات مدارس و مراکز غیردولتی نیز خبر داد.

وی اظهار کرد: آموزش و پرورش مهمترین دستگاه اجرایی کشور است که با انجام کار فرا دستگاهی نقش موثری در توسعه فرهنگی، سیاسی، اجتماعی و اقتصادی کشور دارد.

وی با بیان اینکه قانون شورای آموزش و پرورش و قانون مدارس غیردولتی مترقی ترین قانون ها و شورای آموزش و پرورش از مهمترین شوراها است اظهار کرد: بالاترین مقام اجرایی تا نزدیک ترین افراد به مردم در این شورا نقش دارند.

رئیس سازمان مدارس غیردولتی و مشارکت ‌های مردمی و خانواده وزارت آموزش و پرورش تصریح کرد: تربیت انسان هایی متعهد، مترقی و عالم لازمه توسعه کشور است.

با اندکی تلخیص و اضافات، برگرفته از خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا)، تاریخ انتشار: 9 خرداد 1395، کد مطلب: 82092111، www.irna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین