پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۱۸۴۵۵۰
تاریخ انتشار : ۰۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۳:۴۴
سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی از تهیه طرحی برای ممنوعیت تبلیغات موسسات کنکور و کمک آموزشی در سازمان صدا و سیما خبر داد.

شعار سال: سخنگوی کمیسیون آموزش گفت: تعدادی از نمایندگان در حال‌ تهیه طرحی هستند که به موجب آن دیگر سازمان صدا و سیما حق تبلیغ موسسات کنکور و کمک آموزشی را ندارند.این قابل توجیه نیست که سازمان صدا و سیما چند میلیارد تومان دریافت کند تا صرفا موسسات کنکور را تبلیغ کند.

میرحمایت میرزاده  اظهار کرد: تعدادی از نمایندگان در حال‌ تهیه طرحی هستند که به موجب آن دیگر سازمان صدا و سیما حق تبلیغ موسسات کنکور و کمک آموزشی را ندارند.

وی افزود: این قابل توجیه نیست که سازمان صدا و سیما چند میلیارد تومان دریافت کند تا صرفا موسسات کنکور را تبلیغ کند. در هیچ کجای دنیا دیده نمی‌شود که برای ترغیب فرزندان کشور، علم را به این شیوه تبلیغ کرده تا دانش‌آموزان به فلان دانشگاه بروند آن هم با این توجیه که باید در فلان درس کنکور استفاده کرده و یا از کتاب خاص کمک آموزشی بهره گیرند. اینها برای گرفتن پول است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی انتخاب، تاریخ 3 بهمن 97، کد مطلب: 454898: www.entekhab.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین