پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۸۴۷۷
تاریخ انتشار : ۱۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۵
مدیرکل ورزش و جوانان همدان گفت: رویکرد حمایتی از هیات های ورزشی مدال آور و فعال در عرصه استان داریم و کمک شایانی در پیشرفت بهتر آنها خواهیم داشت.

شعارسال: رسول منعم روز یکشنبه در مجمع سالیانه هیات شطرنج استان همدان اظهار کرد: در راستای حمایت همه جانبه از ورزش استان، 35 هیات استانی و 75 هیات شهرستای را مجهز به فضای اختصاصی کردیم تا بدون دغدغه بتوانند ضمن برگزاری مسابقات مختلف، در درآمدزایی نیز کمک شوند.

وی اضافه کرد: دستگاه ورزش استان همدان از میزبانی ها نیز حمایت می کند و هیات هایی که بتوانند در میزبانی مسابقات مهم ملی و بین المللی نقش آفرین باشند، قطعا مورد توجه جدی قرار می گیرند.

وی با تاکید بر اینکه در بخش قهرمانی باید به افزایش مدال آوری، کیفی سازی آموزش و تخصصی شدن مربیان توجه شود، گفت: هیات های ورزشی در افزایش مدال آوری نسبت به سال گذشته برنامه ریزی کنند.

منعم با قدردانی از تلاش هیات شطرنج استان همدان در پویایی و پیشرفت این ورزش گفت: برگزاری لیگ استانی، حضور مستمر در میادین مختلف ملی و بین المللی و کسب افتخارات و همچنین میزبانی مسابقات بین المللی و کشوری از ویژگی های مطلوب این هیات بوده است.

وی با کسب دو سهمیه المپیک توسط مه لقا جام بزرگ در رشته تیراندازی و حمید زورآوند در دو ومیدانی اشاره کرد و گفت: خزایی در رشته بوکس، آرین در دوچرخه سواری و تشکری در والیبال سه شانس دیگر برای کسب سهمیه المپیک هستند.

**10 تیم خارجی میهمان مسابقات بین‌المللی اوپن ابن‌سینا

رییس هیات شطرنج استان همدان نیز در این نشست با اشاره به اینکه شهر همدان سوم تا نهم شهریورماه امسال میزبانی مسابقات بین‌المللی اوپن ابن‌سینا خواهد بود، گفت: این رویداد به‌ عنوان بزرگترین مسابقه شطرنج استان با حضور نمایندگان بیش از 10 کشور برگزار خواهد شد.

احمد علی بابایی افزود: سال گذشته میزبان شش کشور خارجی در این مسابقات بودیم و امسال با استقبال چشمگیرتری برگزار خواهد شد.

وی بیان کرد: همه سال به دنبال این هستیم تا این مسابقات را باشکوه‌تر از سال گذشته برگزار کنیم و امسال نیز برنامه خاصی برای برگزاری این مسابقات خواهیم داشت و امیدواریم فدراسیون و اداره کل ما را برگزاری مطلوب این مسابقه یاری کنند.

وی خاطرنشان کرد: همچنین در شهریورماه امسال میزبانی مسابقات زیر هشت و 10 سال کشور را نیز خواهیم داشت.

وی در ادامه گفت: هم اکنون 355 شطرنجباز زیر نظر 30 مربی فعال آموزش های مستمر را فرا می گیرند.
علی بابایی همچنین تعداد داوران فعال در ورزش شطرنج استان همدان را 20 نفر عنوان کرد و افزود: از این تعداد 9 داور زن و 11 داور مرد می باشند و یک داور بین المللی به نام عرفان هاشمی نیز در شطرنج کشور قضاوت می کند.

رییس هیات شطرنج استان همدان با اشاره به نزدیکی تعطیلات مدارس بیان کرد: کلاس‌های استعدادیابی و تابستانی با آغاز تعطیلات مدارس در تمام رده‌های سنی آغاز خواهد شد و طبق روال سال‌های گذشته مدرسه شطرنج فعال خواهد شد.

وی با بیان اینکه شناسایی استعدادها از وظایف هیات های ورزشی است، گفت: خانواده‌ها باید برای رسیدن به این مهم همکاری کنند.

هیات شطرنج همدان پنجمین هیات ورزشی استان همدان است که در سال جاری به برگزاری مجمع سالیانه اقدام کرد.

با اندكي اضافات و تلخيص برگرفته از خبرگزاری ایرنا، تاریخ انتشار: 9 خرداد 1395، کد خبر: (5360388) 82092878، www.irna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین