پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۸۶۰۷۵
تاریخ انتشار : ۱۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۱:۲۸
معاون علمی و فناوری رییس‌جمهوری با هدف توسعه زیست بوم کسب‌وکارهای دانش‌بنیان و استارتاپی وارد استان ایلام شد.

شعار سال: در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رییس‌جمهوری، صبح امروز سه‌شنبه نهم بهمن‌ماه سال جاری وارد استان ایلام شد و مورد استقبال استان‌دار و مسئولان استانی قرار گرفت. مهم‌ترین هدف این سفر، بازدید از واحدهای فناور و دانش‌بنیان، دیدار با فناوران و دانشگاهیان استانی با هدف شناخت توانمندی‌ها، نیازها و دغدغه‌های آن‌ها است. حمایت از زیرساخت‌های توسعه اقتصاد دانش‌بنیان و گسترده کردن زیست‌بوم کارآفرینی و نوآوری، هدف ازدیدار و گفت‌وگوی معاون علمی و فناوری رییس‌جمهوری با مسئولان استانی است.

معاون علمی و فناوری رییس‌جمهوری در نخستین بخش از سفر به استان ایلام با آیت‌الله کریمی‌تبار امام جمعه و نماینده ولی فقیه در استان ایلام دیدار و گفت‌وگو کرد.

ستاری سپس با حضور در پارک علم و فناوری استان ایلام از دستاوردهای فناورانه ارائه شده در نمایشگاه استانی محصولات فناورانه و واحدهای استارتاپی و خلاق مستقر در مرکز نوآوری و شتاب‌دهنده دیدن می‌کند. معاون علمی و فناوری ریس‌جمهوری همچنین با حضور در پژوهشکده گیاهان دارویی، از دستاوردهای پژوهشگران و متخصصان این پژوهشکده دیدن می‌کند.

حضور در نشست شورای اداری استان و سخنرانی در جمع مسئولان استانی، پایان‌بخش سفر یک‌روزه معاون علمی و فناوری رییس‌جمهوری به استان ایلام است.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت معاونت علمی فناوری ریاست جمهوری، تاریخ انتشار 9 بهمن 97، کد مطلب: 41902:www.isti.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین