پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۸۶۸۳
تاریخ انتشار : ۱۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۰:۴۸
فرمانده مرزبانی کشور در دیدار با استاندار خراسان شمالی با اشاره به اینکه جایگاه مرز موضوعی ملی است، گفت: برای تقویت مرزهای کشور در برنامه 5 ساله ششم توسعه، 8 هزار میلیارد تومان پیش بینی کرده‌ایم که امیدواریم با اختصاص این مبلغ شاهد تقویت بیشتر مرزها باشیم.

شعار سال: سردار ‌قاسم رضایی‌ در دیدار با سید علی اکبر پرویزی، استاندار خراسان شمالی، با اشاره به اقدامات انجام شده در مرزهای کشور گفت: طی 10 سال گذشته اقدامات خوبی در مرزها انجام گرفته اما مرزها همچنان نیازمند توجه ویژه مسئولان است.

فرمانده مرزبانی تصریح کرد: برای تقویت مرزهای کشور در برنامه 5 ساله ششم توسعه، 8 هزار میلیارد تومان پیش بینی کرده‌ایم که امیدواریم با اختصاص این مبلغ شاهد تقویت بیشتر مرزها باشیم.

سردار رضایی همچنین گفت: امروز مردم کشورهای همسایه ما به فکر چگونه زنده ماندن اما مردم کشور ما به برکت خون شهدا و رهبری داهیانه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) به فکر چگونه زندگی کردن هستند.

وی با اشاره به منویات مقام معظم رهبری در رابطه با اقتصاد مقاومتی افزود: مرزبانان کشور با تمام توان برای تحقق اقتصاد مقاومتی با هرگونه قاچاق برخورد می‌کنند.

فرمانده مرزبانی کشور در پایان با اشاره به این که جایگاه مرز موضوعی ملی است‌، عنوان کرد: همه مردم ایران در سرتاسر دنیا در خصوص مرز هم حق و هم وظیفه دارند و باید توجه ویژه به مرزها صورت گیرد.

استاندار خراسان شمالی نیز در این دیدار گفت‌: به برکت تلاش‌ها و هوشیاری مرزبانان این استان‌، ما مرزهای امنی داریم و من هر ماه از مرزها بازدید می‌کنم و پیشرفت‌های خوبی را شاهد هستم .

آقای پرویزی در پایان از تلاش‌های مرزبانان و خدمت رسانی آنان به مرزنشینان و تأمین امنیت تقدیر و تشکر کرد.

با اندكي تلخيص و اضافات برگرفته از خبرگزاري آنا، تاریخ انتشار: 12 خرداد 1395، کد مطلب: 110217:www. ana.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین