پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 24
کد خبر: ۱۸۶۹۱۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۲:۳۲
گزارش‌ها حاکی از این است که بانک تجارت در اقدامی غیرمنتظره، تم تابلوهای سردر تعدادی از شعب خود را از رنگ آبی به زرد تغییر داده است و این تغییر برایش چند ده میلیارد تومان آب خورده است!

شعارسال: ظاهرا بانک تجارت تاکنون تم سردرشعب خود در ساختمان شعبه مرکزی و خیابان زرتشت- ولیعصر را از رنگ آبی به زرد تغییر داده است.

بانک مورد اشاره تا اینجای کار، پیرامون این تغییر رنگ تم سردر تابلوهای شعب خود، هیچ واکنش مشخص و یا اطلاع رسانی روشنی نداشته است.

تعداد شعب ریالی بانک تجارت در پایان سال 96 حدود 1610 شعبه بوده که در کنار آن، این بانک 418 باجه ریالی هم دارد.

برآورد می‌شود که تغییر تم سر در شعب بانک تجارت از رنگ آبی به زرد برای این بانک میلیاردها تومان هزینه به دنبال داشته باشد.

بانک تجارت در پایان سال مالی 96 حدود (۶۳,۷۵۰,۸۶۸) میلیون ریال زیان خالص داشته است.

به عبارتی ساده تر زیان خالص هر سهم بانک تجارت در پایان سال مالی 96 حدود (۱,۳۹۵) ریال بوده است.

درنتیجه این سوال مطرح شده که بانک تجارت با این حجم زیان خالص و درعین حال مناسب بودن رنگ تم قبلی سردر شعب، چه ضرورتی به تغییر تم جدید داشته است؟

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت نود اقتصادی، تاریخ انتشار:14بهمن1397 ، کدخبر: 2117409: www.90eghtesadi.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
رضا
Netherlands
۰۲:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۵
0
1
از گیر دادن شما به بانک تجارت معلومه که بسیار مغرضانه
مینوسید آن مطلب شما در خصوص زیان انباشته در این دوره کاملا کذب بوده که نشان از این است که این اطلاعات کاملا غلط را یکی از مسئولین قبلی مغرض بانک در اختیار سایت شما قرار داده از زمان روی کار آمدن مدیریت جدید زیان نه تنها زیاد نشده بلکه کم نیز شده است آیا مشکلات مردم تم بانکه؟ یا شما مشکل دارید یا مسئولین مغرض قبلی بانک تجارت
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین