پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۸۷۳۹۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۹
معاون جدید وزیر نیرو در امور آب و آبفا با تاکید بر اینکه انتخاب او قانونی بوده است، گفت:روال قانونی برای اخذ و گرفتن پست معاونت آب و آبفای وزارت نیرو طی شده و حکم بنده قانونی است.

شعار سال: قاسم تقی‌زاده خامسی در پاسخ به این سوال که انتخاب جدید وزیر نیرو برای معاونت آب و آبفای وزارت نیرو این روزها سر و صدای زیادی کرده سئوالی که مطرح است این است که شما بازنشسته هستید، پس چگونه به سمت معاون جدید وزیر نیرو منصوب شدید، گفت: مگر می‌شود من معاون وزیر نیرو شوم، اما مراحل قانونی آن طی نشود.

مگر می‌شود من معاون وزیر نیرو شوم اما مراحل قانونی آن طی نشود

وی در پاسخ به این سوال که آیا مراحل قانونی آن را از نهاد ریاست جمهوری اخذ کرده‌اید و یا اذن رهبری بوده، گفت: نمی‌خواهم چندان وارد این موضوع شده و ریز شوم و باید یک سری شئونات رعایت شود.

وی افزود: روال قانونی برای اخذ و گرفتن این پست طی شده است و حکم من قانونی است.

معاون جدید وزیر نیرو در امور آب و آبفا گفت: سمت معاون آب و آبفا پست مهمی در شرایط فعلی کشور است و موضوع آب یکی از حیاتی‌ترین مسائل کشور است و طبیعی است که باید روال قانونی برای این انتصاب طی شود و این کار خوشبختانه انجام شده است.

*اصلاح ساختار آب کلید خورد

تقی‌زاده در پاسخ به این سوال که آیا با تغییر معاونت آب و آبفای وزارت نیرو قرار است که ساختار بخش آب وزارت نیرو تغییر کند، گفت: قطعاً ساختار بخش آب وزارت نیرو تغییراتی خواهد داشت.

وی در پاسخ به این سوال که با تغییر ساختار آب آیا مدیران عامل آب و آبفای کشور و مدیریت منابع آب به معاونت توزیع و تولید آب تبدیل خواهند شود، گفت: تا چند روز دیگر صبر کنید قطعاً تمام مسائل را توضیح خواهم داد، اما آغاز اصلاح و تغییرات ساختار بخش آب وزارت نیرو انجام شده است.

رضا اردکانیان وزیر نیرو عصر شنبه این هفته قاسم تقی زاده خامسی را که پیشتر شهردار مشهد بود، را به عنوان معاون جدید آب و آبفای وزیر نیرو انتخاب و جایگزین عباس سروش کرد.

تقی زاده در ۲۶ آبان ۱۳۹۷ به‌موجب قانون منع به‌کارگیری بازنشستگان از شهرداری مشهد رفت. او دارای تجربه ۲۵ ساله در توسعه شهری و سابقه مدیر عاملی آب منطقه‌ای تهران است او شش سال معاون خدمات شهری غلامحسین کرباسچی در دورهٔ حضور در شهرداری تهران بوده‌است.

رضا اردکانیان وزیر نیرو دو هفته پیش در گردهمایی مدیران ارشد آب کشور گفته بود که یکی از مشکلات فعلی وزارت نیرو ساختار این وزارتخانه است که برای حل این مسئله درصدد اصلاح ساختار آن با اولویت بخش آب هستیم که براین اساس ساختار بخش آب تا پایان سال اصلاح خواهد شد و جزئیات این مهم به‌زودی اعلام می شود.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از وبسایت قطره، تاریخ 15 بهمن 97، کد مطلب: 46166902: www.ghatreh.com


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Seychelles
۱۴:۱۲ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۷
0
0
حکم ایشون قانونی ، قانون منع بازنشستگی غیرقانونینه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین