پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۱۸۸۱۷۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۳
رییس صندوق بین‌المللی پول گفت: صادرکنندگان نفت هنوز از آسیبی که با سقوط شدید قیمت‌های نفت در سال ۲۰۱۴ متحمل شدند، بهبود نیافته‌اند و این درحالی است که آینده روشن نیست.
شعارسال: رییس صندوق بین‌المللی پول (IMF)، کریستن لاگارد گفت صادرکنندگان نفت هنوز از آسیبی که با سقوط شدید قیمت‌های نفت در سال ۲۰۱۴ متحمل شدند، بهبود نیافته‌اند و این درحالی است که آینده روشن نیست.

لاگارد که در کنفرانسی در دوبی صحبت می‌کرد گفت: رشد اندک قیمت‌ها ادامه خواهد یافت اما چشم‌انداز قیمت‌ها به شدت نامشخص است.

او گفت: علی‌رغم اصلاحات قابل‌توجهی که هم در بخش هزینه‌ها و هم در بخش درآمدها، صورت گرفته است و حتی با وجود مالیات بر ارزش افزوده و مالیات‌های غیرمستقیم، با افت درآمدها، کسری مالی کشورهای تولیدکننده نفت به کندی کاهش می‌یابد. این باعث شد که در سال ۲۰۱۸ نسبت بدهی تولیدکنندگان نفت به درآمد ناخالص ملی، ۳۳ درصد شود، درحالی‌که این میزان در سال ۲۰۱۳ تنها ۱۳ درصد بود.

از زمان سقوط قیمت‌ها در ۲۰۱۴، حتی دولت‌های ثروتمند عربی هم با کسری شدید بودجه مواجه شده و مجبور شده‌اند این فاصله را با فروش اوراق قرضه پر کنند.

با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری مهر ، تاریخ انتشار: 21 بهمن 1397 ، کدخبر: 4538056 ، www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۱۹ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۱
0
0
کشورهای عربی هر روز دارن تو قرض بیشتر فرو میرن کی باشه اقتصادهاشون از هم بپاشه خدا میدونه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین