پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۸۸۲۲۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۲
روزنامه وال استریت ژورنال نوشت: ولیعهد سعودی پیش از کشته شدن جمال خاشقجی تلاش‌های بسیاری را برای تشکیل امپراتوری رسانه‌ای بین‌المللی با هدف تغییر و بهبود وجهه این کشور در غرب و مقابله با رقیبانش به‌کار گرفت، اما کار او پس از ترور خاشقجی در ماه اکتبر پیچیده‌تر شد.

شعار سال : روزنامه وال استریت ژورنال نوشت: ولیعهد سعودی پیش از کشته شدن جمال خاشقجی تلاش‌های بسیاری را برای تشکیل امپراتوری رسانه‌ای بین‌المللی با هدف تغییر و بهبود وجهه این کشور در غرب و مقابله با رقیبانش به‌کار گرفت، اما کار او پس از ترور خاشقجی در ماه اکتبر پیچیده‌تر شد.

در گزارش این روزنامه آمریکایی آمده است، محمد بن سلمان، ولیعهد سعودی در ماه اوت با رئیس اجرایی شرکت آمریکایی "وایس مدیا" شین اسمیت، بر روی یک قایق تفریحی در دریای سرخ با یکدیگر دیدار کردند.

این روزنامه آورده است: خالد بن سلمان، سفیر عربستان در واشنگتن، برادر ولیعهد کسی است که این دیدار را ترتیب داد. طبق گفته منابع مطلع از این دیدار پس از آنکه شرکت وایس مدیا برای تولید مستندی پیرامون اصلاحات اجتماعی عربستان انتخاب شد، این دیدار با هدف افزایش سطح همکاری میان طرفین صورت گرفت.

وال استریت ژورنال در ادامه نوشت، برخی منابع آگاه از محتوای این دیدار به نقل از یک پژوهشگر مؤسسه مطالعات خاورمیانه در واشنگتن اظهار کردند، مشکل سعودی‌ها این است که تاکنون قصه خود را روایت نکرده می‌خواهند آن را آغاز کنند.

بنا بر نوشته این روزنامه، عربستان پس از واکنش‌های بین‌المللی در خصوص قتل جمال خاشقجی، روزنامه‌نگار عربستانی در کنسولگری کشورش در استانبول در روایت رسانه‌ای خود با دشواری‌هایی رو به رو شد.

این روزنامه اشاره کرد، به نظر می‌رسد مذاکراتی که با وایس مدیا در مورد همکاری انجام شده هیچ پیشرفتی نداشته است. این شرکت اعلام کرده در قراردادهای خود با با گروه پژوهش و تجاری‌سازی عربستان (اس آر ام جی) وابسته به دولت در خصوص تولید مستند از جامعه عربستان بازنگری می‌کند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار:21 بهمن 1397، کد خبر:97112111035،www.isna.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۰۶ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۲
0
0
بن سلمان به سرنوشتی تلخ تر از شاه مخلوع ایران دچار میشه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین