پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۸۹۶۷۵
تاریخ انتشار : ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۶
نادر قاضی پور عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با اشاره به موضوعات مطرح شده در رسانه ها درباره تصاحب صندلی مسافران عادی توسط برخی از مسئولان در پروازهای هوایی، گفت: من در جریان این موضوع نیستم، اما اگر این مسئله صحت داشته باشد، قطعا اقدام ناعادلانه است. نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: هر گونه تصاحب بلیط مسافران و واگذاری آن به مسئولان شرعا، عرفا و قانونا ممنوع است.
شعار سال : عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: هر گونه تصاحب بلیط مسافران و واگذاری آن به مسئولان شرعا، عرفا و قانونا ممنوع است.
نادر قاضی پور عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با اشاره به موضوعات مطرح شده در رسانه ها درباره تصاحب صندلی مسافران عادی توسط برخی از مسئولان در پروازهای هوایی، گفت: من در جریان این موضوع نیستم، اما اگر این مسئله صحت داشته باشد، قطعا اقدام ناعادلانه است.
نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: هر گونه تصاحب بلیط مسافران و واگذاری آن به مسئولان شرعا، عرفا و قانونا ممنوع است.
تصاحب بلیط مسافران هواپیما با اصل سوم قانون اساسی مغایر است
وی تصریح کرد: این گونه اقدامات و اتفاقات مغایر با اصل سوم قانون اساسی، زیرا بر اساس این اصل، دولت باید در جهت رفع تبعیضات ناروا و ایجاد امکانات عادلانه برای همه، در تمام زمینه های مادی و معنوی اقدام کند.
من به عنوان نماینده مجلس و یکی از اعضای کمیسیون صنایع و معادن مجلس آمادگی دارم که در صورت وجود موارد مشابه، اعتراضات و صحبت های مسافران را بشنوم، همچنین در صورت وجود مستندات نشستی با حضور وزیر راه و شهرسازی برگزار خواهد شد
این نماینده مردم در مجلس دهم گفت: من به عنوان نماینده مجلس و یکی از اعضای کمیسیون صنایع و معادن مجلس آمادگی دارم که در صورت وجود موارد مشابه، اعتراضات و صحبت های مسافران را بشنوم، همچنین در صورت وجود مستندات نشستی با حضور وزیر راه و شهرسازی برگزار خواهد شد.
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس ادامه داد: وزیر راه و شهرسازی باید مسائل و موضوعات مطروحه درباره جابه جایی عمدی بلیط مسافران را مورد بررسی و رسیدگی قرار دهد.

شعار سال، بااندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری خانه ملت، تاریخ انتشار : 28 بهمن 1397، کدخبر:418377،www.icana.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین