پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۸۹۸۶۶
تاریخ انتشار : ۲۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۶
بر اساس اعلام اتحادیه فروشندگان پرنده و ماهی قیمت هرکیلوگرم مرغ در تهران ۱۵۵۰۰ تومان است، درحالی که قیمت یادشده نرخ سقف این محصول به‌حساب می‌آید و در بازار این محصول با قیمت‌های متفاوت و حتی تا ۱۳ هزار تومان نیز به‌فروش می‌رسد.
شعار سال : بر اساس اطلاعیه‌ای که اتحادیه فروشندگان پرنده و ماهی (در تاریخ97/11/27) صادر کردهاست قیمت هر کیلوگرم مرغ گرم درکشتارگاه‌های تهران به14250 تومان، پخش 14450 تومان و در خرده‌فروشی به15500 تومان رسیده این درحالی است که قیمت یادشده، نرخ سقف این محصول به‌حساب می‌آید و در بازار این محصول با قیمت‌های متفاوت و حتی تا 13 هزار تومان نیز به‌فروش می‌رسد.

این اتحادیه همچنین قیمت هرکیلوگرم سینه مرغ با کتف را نیز21000 تومان، سینه بدون کتف 22000 تومان و فیله مرغ را25000 تومان اعلام کرده است. در این اطلاعیه همچنین اشاره شده است که قیمت‌های اعلامی فوق استعلامی بوده و آنهامی‌توانند با توجه به فاکتور خرید رسمی و با احتساب 10 درصد سود اقدام به فروش نمایند.

بنابراین گزارش، درحالی که مرغ در بازار به این قیمت‌ها به‌فروش می‌رسد،ستاد تنظیم بازار نیز گفته است که قیمت هر کیلوگرم مرغ نباید از 11 هزار و 500 تومان بیشتر باشد.


سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار 29 بهمن 97، کدخبر: 1949585، www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین