پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۸۹۹۳۸
تاریخ انتشار : ۲۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۹
رییس مجلس شورای اسلامی، گفت: دولت پاکستان باید پاسخگوی اقدام گروهک تروریستی حادثه سیستان وبلوچستان باشد و در این مقطع نمی تواند غیرمسئولانه عمل کند.

شعار سال: دکتر علی لاریجانی در نشست علنی صبح امروز (یکشنبه 28 بهمن) مجلس شورای اسلامی در نطق پیش از دستور خود از حضور شگفت انگیز ملت بزرگ ایران در راهپیمایی 22 بهمن تقدیر کرد و گفت: این حضور ارزشمند و ذی قیمت برای منافع ملی و امنیت ملی کشور است که با هوشمندی ملت عزیز ایران تحقق یافت.

رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه شهادت برادران مجاهد سپاه در حادثه تروریستی سیستان و بلوچستان، ملت ایران را داغدار کرد، افزود: به خانواده عزیز این شهدا و مردم عزیز اصفهان تسلیت عرض کرده و از همت آنها در تشییع جنازه باشکوه این شهدای گرانقدر سپاسگزاری می شود.

وی با تاکید بر اینکه دولت پاکستان باید پاسخگوی این اقدام باشد که از سرزمین این کشور گروه تروریستی حادثه سیستان و بلوچستان طراحی های خود را انجام و به آن عمل کرده است، تصریح کرد: وزارت امور خارجه و دستگاه امنیتی باید به این موضوع رسیدگی جدی کنند و در این مقطع پاکستان نمی تواند غیرمسئولانه عمل کند و با تمام احترامی که برای دولت همسایه پاکستان قائل هستیم، اما اینگونه رفتارها سطح همکاری دو کشور را به شدت مخدوش می کند.

دکتر لاریجانی با بیان اینکه اقدام عجولانه آمریکا و رژیم صهیونیستی در کنفرانس سبک ورشو نشانگر دست خالی آنها بود، گفت: نتیجه این همه سروصدا چند سخنرانی تکراری و بی محتوا بود که نشان داد آمریکا ملعبه دست یک گروهک تروریست قرار گرفته و با تخیلات در صحنه دیپلماسی ظاهر شده است و بیش از آنکه آمریکا و رژیم صهیونیستی برای ایران فضاسازی کنند، خود را در قلمرو بین المللی نفله و بی مقدار کردند.

وی از پیام سترگ و خردمندانه رهبر معظم انقلاب به مناسبت چهلمین سال پیروزی انقلاب تشکر و قدردانی کرد و اظهار داشت: این پیام از محتوای غنی برای آینده انقلاب اسلامی برخوردار است و اجزای منسجم آن مسیر حرکت کشور را برای حکمرانان و ملت مشخص می کند.

رئیس قوه مقننه کشورمان تصریح کرد: لازم است مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی برای تحقق این پیام اقدامات لازم را طراحی و در اختیار کمیسیون های تخصصی قرار دهد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از وبسایت اکوناپرس، تاریخ 28 بهمن 97، کد مطلب: 32690: www.econapress.com


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین