پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۹۰۰۳۴
تاریخ انتشار : ۳۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۴
ژنرال جیمز جونز، مشاور امنیت ملی اوباما گفت چین از آمریکا در بحث تجارت ۵ جی جلوتر است.

شعار سال : به گفته این ژنرال آمریکایی رهبری در ۵ جی بسیار مهم است که به‌عنوان نسل بعدی شبکه‌های بی‌سیم، تمام سیستم‌ها از سیستم بانکی گرفته تا پزشکی روی آن مستقر خواهد شد و شهرهای هوشمند مبتنی بر ۵ جی خواهند بود. ۵ جی می‌تواند پیک دیتا را ۲۰ برابر سریع‌تر از ۴ جی مدیریت و هندل کند. بنابراین تجارت‌های جدید و توانایی‌های تجاری جدیدی بر مبنای ۵ جی شکل خواهد گرفت.

این مقام آمریکایی که در زمان جرج بوش نیز فرمانده ناتو در اروپا بود تأکید کرد ۵ جی آمریکا را امن‌تر خواهد کرد و مردم مکالمه امن انجام داده و کمپانی‌ها اسرار و ثبت اختراعات خود را حفظ کرده و حکومت در نهایت امن‌تر شود.

دولت آمریکا با پس زدن تجهیزات هوآوی و ZTE با رقبای اروپایی درزمینهٔ ۵ جی وارد مذاکره شده است تا آنتن‌های مخابراتی اریکسون، نوکیا و ... را به‌جای تجهیزات چینی در کشور خود نصب کند.


شعار سال ،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری خبر آنلاین ،تاریخ انتشار:29بهمن 1397،کد خبر:1233346،www.khabaronline.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین