پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
کد خبر: ۱۹۰۶۹۵
تاریخ انتشار : ۰۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۳
امیرعلی نعمت‌اللهی با اشاره به خدمات بنیاد بیماری‌های خاص، اظهار کرد: بنیاد بیماری‌های خاص خدمات زیادی در سطح کشور ارائه کرده و در جهت ارائه خدمات اقدامات و فعالیت‌های مناسبی داشته است.

شعارسال: قائم‌مقام وزیر آموزش‌وپرورش گفت: ۲ هزار و ۶۱۷ دانش‌آموز طیف اتیسم در مدارس کشور مشغول تحصیل هستند.

امیرعلی نعمت‌اللهی با اشاره به خدمات بنیاد بیماری‌های خاص، اظهار کرد: بنیاد بیماری‌های خاص خدمات زیادی در سطح کشور ارائه کرده و در جهت ارائه خدمات اقدامات و فعالیت‌های مناسبی داشته است.

وی افزود: در حال حاضر تلاش می‌شود تا مباحث در درون دولت، کمیسیون‌ها و کارگروه‌های تخصصی پیگیری و خدمتگزاری به مردم صورت گیرد لذا این جلسه در جهت حل مشکلات افراد طیف اتیسم است.

قائم‌مقام وزیر آموزش وپرورش خاطرنشان کرد: در وزارت آموزش‌وپرورش با وجود محدودیت‌ها، آمادگی همکاری بیشتر با بنیادها و نهادهای فعال در این حوزه ، در راستای توجه و حمایت بیشتر از دانش‌آموزان طیف اتیسم وجود دارد.

نعمت‌اللهی با بیان اینکه در آموزش‌وپرورش ظرفیت‌های خوبی برای اطلاع‌رسانی وجود دارد، گفت: شبکه تعاملی سینا با خانواده‌ها ارتباط خوبی می‌تواند برقرار کند و آموزش‌های تخصصی را برای والدین دانش‌آموزان طیف اتیسم داشته باشد.

وی با اشاره به برنامه‌ها و اقدامات سازمان آموزش‌وپرورش استثنایی اظهار کرد: ۲ هزار و ۶۱۷ دانش‌آموز طیف اتیسم شامل ۴٨١ دختر و ۲ هزار و ۱۳۶ پسر هستند که در ٣٢٧ کلاس خاص و ٣٠ مدرسه مستقل دولتی و ١٨ مرکز غیردولتی مشغول به تحصیل‌اند.

قائم‌مقام وزیر آموزش‌وپرورش با اشاره به برنامه‌های تحولی آموزش‌وپرورش از جمله مهارت‌آفرینی و بازی و یادگیری، تأکید کرد: در سازمان آموزش‌وپرورش استثنایی به‌طور ویژه این بحث‌ها در جهت ارتقای آموزش‌ها پیگیری می‌شود.

وی در ادامه برگزاری دوره‌های آموزشی برای معلمان و والدین را مهم دانست و اضافه کرد: بیش از ۴۵ دوره آموزشی ضمن خدمت برای تربیت‌ معلمان و والدینی که فرزند مبتلا به اتیسم دارند، برگزارشده است.


سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازخبرگزاری آنا ، تاریخ انتشار:1 اسفند 97، کد خبر:362462 ،www.ana.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین