پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۱۹۰۷۶۰
تاریخ انتشار : ۰۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۳:۲۰
دبیر شورای هماهنگی بانک‌های خراسان‌شمالی گفت: جابه‌جایی پول تجار ایرانی در کشور ترکمنستان به صورت چمدانی انجام می‌شود.
شعارسال: هدایتی در نشست تخصصی فعالان اقتصادی خراسان شمالی در ترکمنستان که با حضور سفیر ایران در ترکمنستان در بجنورد برگزار شد، افزود: روابط بانک ها از سالهای قبل با کشور ترکمنستان مناسب نبود و در سال‌های جدید نیز با توجه به اعمال تحریم های ناعادلانه، این روابط سخت تر شد.

وی ادامه داد: در حال حاضر هیچ گونه مراوده پولی بین کشور ایران و ترکمنستان انجام نمی‌شود و این مراوده به صورت چمدانی صورت می‌گیرد.

هدایتی اظهار کرد: طی روز گذشته بخش نامه‌ای از سوی بانک مرکزی صادر شد که تجار به هر میزانی که می‌توانند ارز وارد کشور کنند و هیچ گونه ممانعتی برای آنها وجود ندارد.

وی بیان کرد: به تمامی گمرک‌ها تاکید شده که اگر ممانعتی از سوی ماموران گمرکی به دلیل ورود ارز اتفاق افتد، تخلف محسوب می‌شود. با صدور این بخش نامه، قسمتی از نگرانی‌های تجار رفع می‌شود.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری ایسنا ، تاریخ انتشار: 1 اسفند 1397 ، کدخبر: 97120100512 ، www.isna.ir.

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین