پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۹۱۳۰۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۹
بر هیچ کس پوشیده نیست که هزینه دستمزد، حق جلسه، پاداش و مزایای برای اعضای هیئت مدیره شرکت های تابعه خودروسازی، از جمله موضوعاتی است که بر قیمت خودرو اثرگذار است.
شعار سال: در حالی که این روزها عموم مردم به ویژه طبقات متوسط و ضعیف جامعه از افزایش قیمت‌ها رنج می‌برند، برخی از مدیران ارشد خودروسازی در سایه غفلت یا مماشات مسئولان وزارت صنعت و دستگاه‌های نظارتی سال‌ها در چندین شرکت زیرمجموعه خودروسازی عضو هیئت مدیره هستند.

یکی از این افراد که رابطه بسیار نزدیکی با مدیرعامل ایران خودرو دارد،"حسین نجاری" است.


طبق اسناد رسمی وی در حال حاضر در چهار شرکت زیرمجموعه ایران خودرو عضو هیئت مدیره است:


بر هیچ کس پوشیده نیست که هزینه دستمزد، حق جلسه، پاداش و مزایا برای اعضای هیئت مدیره شرکت‌های تابعه خودروسازی، از جمله موضوعاتی است که بر قیمت خودرو اثرگذار است.


هرچند که وزیر صنعت معتقد است که گرانی خودرو در اختیار خودروسازان نیست ولی سوال اصلی این است که انتصاب یک نفر در چندین شرکت براساس کدام منطق مدیریتی و علمی است؟


چرا مردم باید هزینه حقوق و دستمزدهای چندباره اعضای هیئت مدیره شرکت های خودروسازی را بدهند که بخشی از سهام آن متعلق به دولت است و مدیریت آن به طور کامل تحت سیطره دولت است؟ علت انفعال وزیر صنعت در خصوص عملکرد ایران خودرو چیست؟ چرا وزیر صنعت در بدو وزارت خود قاطعانه مدیریت سایپا را تغییر می دهد ولی در خصوص ایران خودرو سکوت کرده است؟

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از وبسایت نوداقتصادی، تاریخ 5 اسفند 97، کد مطلب: 2117855: www.90eghtesadi.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۱۴ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۸
0
0
سکوت نشانه رضاست پس اقای وزیر هم راضی ظاهرا
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین