یکی از این افراد که رابطه بسیار نزدیکی با مدیرعامل ایران خودرو دارد،"حسین نجاری" است.
طبق اسناد رسمی وی در حال حاضر در چهار شرکت زیرمجموعه ایران خودرو عضو هیئت مدیره است:
بر هیچ کس پوشیده نیست که هزینه دستمزد، حق جلسه، پاداش و مزایا برای اعضای هیئت مدیره شرکتهای تابعه خودروسازی، از جمله موضوعاتی است که بر قیمت خودرو اثرگذار است.
هرچند که وزیر صنعت معتقد است که گرانی خودرو در اختیار خودروسازان نیست ولی سوال اصلی این است که انتصاب یک نفر در چندین شرکت براساس کدام منطق مدیریتی و علمی است؟
چرا مردم باید هزینه حقوق و دستمزدهای چندباره اعضای هیئت مدیره شرکت های خودروسازی را بدهند که بخشی از سهام آن متعلق به دولت است و مدیریت آن به طور کامل تحت سیطره دولت است؟ علت انفعال وزیر صنعت در خصوص عملکرد ایران خودرو چیست؟ چرا وزیر صنعت در بدو وزارت خود قاطعانه مدیریت سایپا را تغییر می دهد ولی در خصوص ایران خودرو سکوت کرده است؟
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از وبسایت نوداقتصادی، تاریخ 5 اسفند 97، کد مطلب: 2117855: www.90eghtesadi.ir