پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۹۲۰۲۵
تاریخ انتشار : ۰۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۳:۳۹
مدیرکل کمیته امداد استان کرمانشاه گفت: کار ساخت ۵۲۰۰ منزل مسکونی مددجویان مناطق زلزله‌زده استان به پایان رسیده است.خدرویسی با تاکید بر اینکه کار جهادی امدادگران این نهاد موجب تسریع در روند ساخت و ساز منازل زلزله زدگان شده، تاکید کرد: کار بازسازی منازل مددجویان زلزله زده با مشارکت خیران و کمک‌های دولت میسر شده است

شعارسال: مدیرکل کمیته امداد استان کرمانشاه گفت: کار ساخت ۵۲۰۰ منزل مسکونی مددجویان مناطق زلزله‌زده استان به پایان رسیده است.

 حسین خدرویسی گفت: در زلزله ۷.۳ ریشتری آبان سال گذشته حدود ۵۲۰۰ منزل مسکونی متعلق به مددجویان استان تخریب شد که اکنون کار بازسازی انها به پایان رسیده است.

وی با اشاره به روند بازسازی این واحدهای تخریبی، گفت: در گام نخست و در سفر خرداد ماه رئیس کمیته امداد کشور به استان ۵۰۰ واحد از منازل مسکونی مددجویان تکمیل و به خانوارهای مددجو واگذار شد.

مدیرکل کمیته امداد استان کرمانشاه افزود: در مرحله بعد نیز در جریان سفر رئیس کمیته امداد به استان کرمانشاه در آبان ماه امسال بیش از دو هزار واحد تکمیل شده به خانوارهای تحت حمایت واگذار شد.

خدرویسی با بیان اینکه هم اکنون کار ساخت و ساز تمامی منازل تخریبی مددجویان به پایان رسیده، عنوان کرد: با سفر مهندس فتاح به استان کرمانشاه در نیمه اول اسفند ماه امسال ۲۵۰۰ واحد مسکونی باقی مانده تحویل خانوارهای تحت حمایت در مناطق زلزله زده استان خواهد شد.

خدرویسی تاکید کرد: اگر اسکان اضطراری، اسکان موقت و بازندگی های طولانی مدت در مناطق زلزله زده استان در نظر گرفته شود، این نهاد توانسته کار ساخت و ساز منازل تخریبی مددجویان در مناطق زلزله زده را در هشت ماه کاری مفید به پایان برساند.

خدرویسی با تاکید بر اینکه کار جهادی امدادگران این نهاد موجب تسریع در روند ساخت و ساز منازل زلزله زدگان شده، تاکید کرد: کار بازسازی منازل مددجویان زلزله زده با مشارکت خیران و کمک‌های دولت میسر شده است.

 

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری ایسنا ، تاریخ انتشار: 8اسفند 1397 ، کدخبر:97120804400 www.isna.ir،

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین